Forumet översvämmas av oneliners från små uppmärksamhetskåta småpojkar med bristande skrivkunskaper och förutom att det irriterar mig enormt så drar det ned kvaliten på forumet till den milda grad.
Det skulle behövas "anlitas" ett hundratal moderatorer bara för att rensa upp alla dessa +1, ja, håller med, tramstråd, troll, tar hon den i tvåan, jävla whitetrash,

,

,

o.s.v.
Fan, det är dags för en rejäl kvalitetsuppryckning, utvecklingen är sorglig.
Jag kräver inte "Flashback Debatt"-nivå, utan bara att det ska finnas en aning tanke och ansträngning bakom användares poster.
Jag kan frivilligt ta på mig att bli supermodd och enbar plocka bort helt innehållsläsa och icke diskussionsutvecklande poster när jag har tid över.
Det räcker inte med att RP:a längre, varenda fucking tråd innehåller ju denna SKIT.
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken med guldbyxorna
Ensamma smileys och oneliners
kan vara extremt effektfulla i vissa sammanhang och därför tycker jag det är onödigt med generella förbud ā la den gamla "tio tecken"-regeln. En god tumregel tycker jag är att den som vill posta enbart ett "enstavigt" svar måste göra det som ett inlägg i en pågående diskussion där man själv redan skrivit ett eller flera inlägg med substans i tråden. Ensamma inhoppare som bryter in enbart med ett "

", "+1" eller "håller med" bör dock inte accepteras, tråden skall vara en diskussion och inte en gallupundersökning.
Detta är godtagbart, men användere som dyker in i tjugo trådar om dagen och bara "håller med" utan ett uns av vilja att DISKUTERA eller tycka något EGET borde skickas tillbaka ut i cyberspace med ett virus som tack för sabotaget.
Kom igen nu Flashback, gör något!