2003-08-30, 01:15
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Välkommen till min sida av spelplanen...

Aha, nu fattar jag "Yet_another_id" är DU? Hehe, den var bra Securion, gick ju på det.
2003-08-30, 01:21
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Aha, nu fattar jag "Yet_another_id" är DU? Hehe, den var bra Securion, gick ju på det.
Eh... Nää... Var ju inte riktigt så jag menade...
Jag menade bara att jag får såna här inlägg hela tiden riktade emot mig:
Citat:
Vill du ha en puss? Du har väl dina egna issues... märkligt att man aldrig bannat dig, hålller du låg profil eller?
Och oftast så fattar man knappt vad personen har för mening med sitt inlägg, annat än att bara spy ur sig nåt meningslöst.
2003-08-30, 01:23
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Eh... Nää... Var ju inte riktigt så jag menade...
Jag menade bara att jag får såna här inlägg hela tiden riktade emot mig: Och oftast så fattar man knappt vad personen har för mening med sitt inlägg, annat än att bara spy ur sig nåt meningslöst.

Ok, ja du har min sympati, Yet_another_id har fått mig att se sanningen, jag är pånyttfödd, prisa Gud.

Nä, kanske inte men jag förstår lite vad du menar.
2003-08-30, 06:01
Medlem
DigitalLifeForms avatar
Experten: Du skriver att klass 2 klarar en vettig diskution, o du tillhör klass 3...
Dina inlägg e ju fan inte i närheten av "en vettig diskution"
DU om nån borde fan tillhöra klass ett där du kan prata me dej själv..
jefvla pucko!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
2003-08-30, 14:16
Medlem
varelses avatar
Om Experten är jude så är jag gud själv. Även om han fötts in i sin tro skulle vilken jude som helst med självrespekt hellre dö än ha honom i sin kyrka.

/Chris
2003-08-31, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nobody
Men ett land var svårare eller hur

Ja, men så är ju landet ifråga också omgivet av länder vars styresmän befinner sig på apstadiet....och de stöds i sin tur av neandhertalarna i vårt land....
2003-08-31, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av varelse
Om Experten är jude så är jag gud själv. Även om han fötts in i sin tro skulle vilken jude som helst med självrespekt hellre dö än ha honom i sin kyrka.

/Chris

Du har rätt i det! Och vet du varför? Det finns inga judiska kyrkor. Kyrkor är en kristen konstruktion. Vi judar håller oss till synagogorna.
2003-08-31, 09:04
Medlem
varelses avatar
Jag vet mycket väl att det heter Synagoga men att säga att man tillhör en kyrka e synonymt med att säga att man tillhör en religion. Kolla upp ditt ordförråd och sluta märk ord!

/Chris
2003-08-31, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av varelse
Jag vet mycket väl att det heter Synagoga men att säga att man tillhör en kyrka e synonymt med att säga att man tillhör en religion. Kolla upp ditt ordförråd och sluta märk ord!

/Chris

Hahahahahahahahahaha! Hur är det med språkkunskaperna?

http://susning.nu/Kyrka
2003-08-31, 13:08
Medlem
Asmodeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Experten
Jag vet att ni alla är avundsjuka på vår intelligens, men kan ni inte åtminstone låtsas som att ni är stolta över er själva trots att ni tillhör pöbeln? Vi är den enda folkgruppen som kan skaffa oss tunga maktposter utan vapenmakt och det är det ni andra inte står ut med, eftersom ni helt saknar den förmågan!
Sionister! Låt dem ej leva! Aaaargh
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in