Citat:
Ursprungligen postat av jewhaen
---
Ezzelino; du kanske är en av de som har fått tillsägelse på grund av "Upprepade personangrepp som inte räknas till grova kan tillsammans resultera i en tillsägelse eller varning."? Eller är detta inte troligt?
---
Nej, jag ägnar mig just inte åt "personangrepp". En gång i tiden var det nödvändigt att göra det på Revisionismforumet, men inte nu längre (p.g.a. strängare regeltolkningar där, flera bannade sionisttroll och ett bättre debattklimat).
Grejen är ju också att det man gjort tidigare i och med att man varnas saknar betydelse för värderingen av eventuella nya tillsägelser eller varningar. Och jag, fast jag är snällheten personifierad

, fick en varning i februari 2008 (tvivelaktig, tycker jag), alltså en veckas avstängning. Därefter
fyra eller fem tillsägelser under sommaren, och en månads avstängning i augusti 2008. Och, som om inte det vore nog, ytterligare en varning (p.g.a. en felaktigt formulerad regel, 1.06), och en månads avstängning i oktober 2008...
Utan att vi går in på enskilda mods kan man alltså konstatera: finns det någon mod som har ett horn i sidan till Ezzelino kan denne kanske hoppas på att kunna ge ett knippe tillsägelser före preskriptionstiden för de givna varningarna (framåt försommaren) inträder - och därmed åstadkomma en permanentbanning av en "besvärlig" debattör.