Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-12, 19:27
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymer2k
Ja, jag har continuationbet men inte för turn eller river.

Konstigt. Har du en gammal version eller microstakesversionen?
Citera
2009-01-12, 19:36
  #26
Medlem
Ymer2ks avatar
1.05.07 inte micro versionen.

Man kan se Fold to contbet på turn/River om man klickar på deras namn så man får all information men jag kan inte ha det i själva huden som jag kan ha med fold to contbet på floppen.

Är det så för dig med eller kan du ha både fold to contbet på floppen & turn i HUDen?
__________________
Senast redigerad av Ymer2k 2009-01-12 kl. 19:51.
Citera
2009-01-12, 23:23
  #27
Medlem
Trillskes avatar
När jag ska kika på grafer och grejer får jag bara stats på en specifik spelare. Hur jag jag för att få fram alla händer?
Citera
2009-01-13, 00:52
  #28
Medlem
Trillskes avatar
Hittade det. Skapligt latjo graf man fick där 2000 första händerna.

Började på en gång med att bland annat bli utragen på tre raka set.. Spelade bara NL1000:- men fick ändå börja på över 2000:- minus.

Tog dock tillbaka det under sessionen. Mötte 132 spelare totalt, och den enda som egentligen är skyldig mig pengar var den sämsta i skaran. Så kan det gå.

Vidare, det verkar som PT räknar bort raken i BB/100?

Fråga förresten... En av grejerna jag ska kika närmare på är hur mycket jag förlorar i blindsen. Jävla röda siffror idag, men till och med SB ligger ändå på pluss och man kikar på "without blind" och BB i det läget har till och med kickat button. Vad ska man sikta på där?
__________________
Senast redigerad av Trillske 2009-01-13 kl. 00:57.
Citera
2009-01-13, 00:57
  #29
Medlem
Ond Kesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Vidare, det verkar som PT räknar bort raken i BB/100?
Jao, rake är ju knappast vinst eller hur menar du?
Citera
2009-01-13, 00:58
  #30
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond Keso
Jao, rake är ju knappast vinst eller hur menar du?
Jag har alltid räknat med raken, eftersom det känns rätt ointressant att veta "fiktiv" vinst. Fast kan iof förstå varför man inte räknar med det..
Citera
2009-01-13, 01:17
  #31
Medlem
Jag ska gå så långt att jag vågar lova att du har skrikröda siffror på blindsen
Citera
2009-01-13, 01:39
  #32
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmerhi
Jag ska gå så långt att jag vågar lova att du har skrikröda siffror på blindsen
Mm, SB var typ en tusenlapp ner. Dock som sagt smått (minimalt) grönt om man räknade bort blindskostnaden. Eftersom positionen är värdelös gissar jag att det är ok?
Citera
2009-01-13, 18:47
  #33
Medlem
Men... går det inte lägga över 23 versionen över en crackad 3 version?
Citera
2009-01-13, 18:51
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Mm, SB var typ en tusenlapp ner. Dock som sagt smått (minimalt) grönt om man räknade bort blindskostnaden. Eftersom positionen är värdelös gissar jag att det är ok?

Helt klart jävligt ok. Gissar på att du spelar jävligt, jävligt tight på blindsen?
Citera
2009-01-13, 18:52
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymer2k
1.05.07 inte micro versionen.

Man kan se Fold to contbet på turn/River om man klickar på deras namn så man får all information men jag kan inte ha det i själva huden som jag kan ha med fold to contbet på floppen.

Är det så för dig med eller kan du ha både fold to contbet på floppen & turn i HUDen?

Jag har det i min hud.
Citera
2009-01-13, 19:00
  #36
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tmerhi
Helt klart jävligt ok. Gissar på att du spelar jävligt, jävligt tight på blindsen?
Ja, förutom BvB och en del trebets mot button. Men försöker faktiskt tighta till det än mer... Allmän gissning att jag bränner en del pengar med låga pockets och grejer i BB/SB.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback