Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-01, 15:59
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsYellow
Siffrorna är i den ordningen du har lag dom när du konfigga vilka stats du ville ha på HUDen

okej. men hur fixar jag så att även bokstäverna syns på huden?
Citera
2010-03-01, 16:06
  #146
Medlem
MrsYellows avatar
Har ingen aning hur du skall fixxa det, mn varför vill du ha med texten.. Är väl lätt att komma ihåg hur du har konfigga statsen..
Citera
2010-03-01, 16:29
  #147
Medlem
bonnlurks avatar
VPIP/PFR/3bet/AF-factor/Cbet%/fold to cbet%
ny rad
call 3bet/fold to 3bet
ny rad
4bet

är najs. Sen kan man krångla lite med olika färger också.
Citera
2010-03-01, 16:38
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonnlurk
VPIP/PFR/3bet/AF-factor/Cbet%/fold to cbet%
ny rad
call 3bet/fold to 3bet
ny rad
4bet

är najs. Sen kan man krångla lite med olika färger också.


Har precis klarat av texten, hur gör jag för att byta rad?
Citera
2010-03-01, 18:01
  #149
Medlem
Striker10s avatar
Har nog samma problem. Skulle vilja justera statsen i HUDen så det typ ligger i rader i en box med typ 3-4 st i varje rad. Men vet inte hur man fixar nya rader. För tillfället ligger alla bara i en enda stor rad. Så om nån ville förklara vore jag tacksam
Citera
2010-03-01, 18:31
  #150
Medlem
Krillinho1s avatar
är det nån som kör med borden i minivy och har svårt med HUDen? Sj så blir det typ att siffrorna täcker spelarnas stackar så att jag inte ser hur mkt dom satsar.
Citera
2010-03-01, 23:14
  #151
Medlem
bonnlurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Striker10
Har nog samma problem. Skulle vilja justera statsen i HUDen så det typ ligger i rader i en box med typ 3-4 st i varje rad. Men vet inte hur man fixar nya rader. För tillfället ligger alla bara i en enda stor rad. Så om nån ville förklara vore jag tacksam
Heter Horizontal line, ligger under special-fliken. Den staten du lägger den UNDER kommer vara den sista på den raden, sen bryts den och blir ny rad med alla stats du lägger UNDER Horizontal-staten.
Citera
2010-03-23, 22:11
  #152
Medlem
Kaustis avatar
Jag kör Partypokerconvertern + Pokertracker 3 just nu och programmet missar ju hur mycket som helst verkar det som. Jag har koll på exakt hur mycket jag vunnit, och programmet har missat nästan 40% av vinsten. Nån mer som har samma problem?
Citera
2010-03-23, 22:35
  #153
Medlem
bonnlurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Jag kör Partypokerconvertern + Pokertracker 3 just nu och programmet missar ju hur mycket som helst verkar det som. Jag har koll på exakt hur mycket jag vunnit, och programmet har missat nästan 40% av vinsten. Nån mer som har samma problem?
Inte så mycket men visst missar den en del.. oftast att det står att man är rikare än man är vilket ju kan vara rätt jobbigt. Men vilken version har du? har väl stöd för boss i de flesta versioner?
Citera
2010-03-24, 06:01
  #154
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonnlurk
Inte så mycket men visst missar den en del.. oftast att det står att man är rikare än man är vilket ju kan vara rätt jobbigt. Men vilken version har du? har väl stöd för boss i de flesta versioner?

Den som är gratis 3.0.3 eller vad den heter. Stödjer iaf inte Boss
Citera
2010-03-24, 16:28
  #155
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Den som är gratis 3.0.3 eller vad den heter. Stödjer iaf inte Boss

Finns det en version som är gratis? Kan du länka till den möjligtvis?
Funderade häromdagen att köpa PT3 men hade gärna testat det först.
Har lirat med både PT3 och HM men kände att det var alldeles för länge sen så vill gärna testa det igen.
Citera
2010-03-24, 16:44
  #156
Medlem
n00bwinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucen
Finns det en version som är gratis? Kan du länka till den möjligtvis?
Funderade häromdagen att köpa PT3 men hade gärna testat det först.
Har lirat med både PT3 och HM men kände att det var alldeles för länge sen så vill gärna testa det igen.

Finns ingen gratisversion, han har väl antagligen laddat hem den från någon torrentsida. Men testa den kan du ju göra gratis är ju 60 dagars free trial så är ju bara att ladda hem och köra igång den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback