2009-01-11, 22:23
Medlem
Tja, är så att jag tänkte bränna ut all min musik på dvd skivor, så jag startade nero och började bränna "Data burning" allt funkade fint etc men efter 3 skivor gjorda så när jag stoppar in dom i datorn och kollar så är dom tomma..

Vad fan i helvette är det som försiggår? Är det någon som har koll på vad som hänt =/
Citera
2009-01-11, 22:26
Medlem
hottentotts avatar
inte råkat komma åt "simulate" knappen?
Citera
2009-01-11, 22:27
Medlem
Den finns inte ens med i options av någon anledning, finns bara burning speed samt "Veryfi data on disc after burning" vad den nu gör, den var AV klickad
Citera
2009-01-11, 23:16
Medlem
chribsson2s avatar
Ingen "imagewriter"-inställning som du har råkat klicka på? Har du provat att bara skeppa över filer till brännaren via operativet?
Citera
2009-01-11, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Ingen "imagewriter"-inställning som du har råkat klicka på? Har du provat att bara skeppa över filer till brännaren via operativet?

Nope ingen img option på vad jag kan se, Nej det har jag inte gjort, hur gör man då?
Citera
2009-01-11, 23:37
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesar86
Tja, är så att jag tänkte bränna ut all min musik på dvd skivor, så jag startade nero och började bränna "Data burning" allt funkade fint etc men efter 3 skivor gjorda så när jag stoppar in dom i datorn och kollar så är dom tomma..

Vad fan i helvette är det som försiggår? Är det någon som har koll på vad som hänt =/

Försök att bränna i Imgburn och se om problemet kvarstår. Nero är ju ingenting att ha...
Citera
2009-01-12, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Försök att bränna i Imgburn och se om problemet kvarstår. Nero är ju ingenting att ha...

Går det ens att bränna Icke-img med imgburn? ska väl checka det programmet.

Att nero är skräp är väl inget jag vet direkt.. inte så insatt i det området
Citera
2009-01-12, 00:30
Medlem
Targenors avatar
prova med att sänka bränningshastigheten, det har funkat för mig då jag haft det problemet.
Citera
2009-01-12, 00:42
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Nope ingen img option på vad jag kan se, Nej det har jag inte gjort, hur gör man då?
Nu kör jag inte NERO längre men det finns ett ställe där du kan välja brännare. Där finns en "brännare" som bara används för att göra img-filer. Har varit med om att folk har kommit åt det alternativet.
Citera
2009-01-12, 00:47
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:
Den finns inte ens med i options av någon anledning, finns bara burning speed samt "Veryfi data on disc after burning" vad den nu gör, den var AV klickad
"Verify data on disc after burning" han vara bra att ha påslaget.
Då läser programmet skivan efteråt, och kollar att rätt information har sparats vid bränningen.
Citera
2009-01-12, 01:39
Bannlyst
Signaturen hos TS var intressant. Men i övrigt är jag nyfiken på i vilket format han bränner sin musik på DVD. Jag skulle kunna tänka mig att det blir total-vajsing om han bränner .wav-filer på DVD.
Citera
2009-02-22, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonoreDeBalzac
Signaturen hos TS var intressant. Men i övrigt är jag nyfiken på i vilket format han bränner sin musik på DVD. Jag skulle kunna tänka mig att det blir total-vajsing om han bränner .wav-filer på DVD.

Det är nog som kilen sa att man måste ha varity data on disc eller så, problemet har iaf löst sig

hehe.. är inget troll, trolla är något helt annat

Allegro non troppo!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in