2009-01-11, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnselmRibosom
Så sammankopplingen har tidigare gjorts av en moderator?
Denna moderator skulle då isåfall bryta mot regeln.
Regeln är ologiskt skriven.

I egenskap utav moderator så får man skriva ut det publikt utan att bryta mot någon regel.

Däremot är det inget som skall göras så det blev nog fel, men oavsett så har den moderatorn inte brutit mot någon regel.

Edit:Lemasive var före...
Citera
2009-01-11, 23:06
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ser ut som Himmler bröt mot 1.06 när han postade då det inte tidigare meddelats publikt
Sedan när kan troll åberopa rättigheter på FB? Det här är i sin ordning.
Citera
2009-01-11, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Han skrev det i kapacitet av moderator din dumma jävel.
relevans?

V.v. och peka var det i reglerna står att moderator får sammankoppla konton som inte innan blivit sammankopplade av användaren själv, moderator eller admin.

Nu tjafsar jag bara för skoj skull men med en bokstavstrogen tolkning av vad som faktiskt står i er regelbok har jag tveklöst rätt.
Citera
2009-01-11, 23:07
Bannlyst
Citat:
relevans?

V.v. och peka var det i reglerna står att moderator får sammankoppla konton som inte innan blivit sammankopplade av användaren själv, moderator eller admin.

Nu tjafsar jag bara för skoj skull men med en bokstavstrogen tolkning av vad som faktiskt står i er regelbok har jag tveklöst rätt.

Du har inte rätt någonstans, det är enbart en användare som kan bryta mot det. Moderatorn är en roll med vissa regler, bryts dom reglerna så är det användaren som gör dom.
Citera
2009-01-11, 23:47
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
relevans?

Tjafsa på du bara, men du gör du dig själv dummare än vad du är...
Citera
2009-01-12, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Tjafsa på du bara, men du gör du dig själv dummare än vad du är...

Nej det gör han ju inte då det faktist står: Att publikt sammankoppla användares alternativa konton är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.

att vad som menas är Att Moderator och Admin alltid har rätt att sammankoppla användares alternativa konton är en helt annan sak.
Citera
2009-01-12, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampadOskitsur
Nej det gör han ju inte då det faktist står: Att publikt sammankoppla användares alternativa konton är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.

att vad som menas är Att Moderator och Admin alltid har rätt att sammankoppla användares alternativa konton är en helt annan sak.

lol, eller användare själv

det innebär den som det handlar om...

Framtida lagmän vi ser idag eller?
Citera
2009-01-12, 00:22
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:

Larmet gick och alla sprang...
Citera
2009-01-12, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Larmet gick och alla sprang...

Rörde jag en öm punkt? Jag vet hur jobbigt det kan vara att erkänna fel jag med, Så tag det lugnt pojkar och ta livet på Fb med en klackspark
Citera
2009-01-12, 00:28
Medlem
Himmler!s avatar
Jag begick ett potentiellt regelfel och har lagt upp en poll mot mig själv i outlaw. Både pga av mitt eget misstag och för att användarna en gång för alla ska förstå att alla är lika inför lagen moderator som användare.
Citera
2009-01-12, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag begick ett potentiellt regelfel och har lagt upp en poll mot mig själv i outlaw. Både pga av mitt eget misstag och för att användarna en gång för alla ska förstå att alla är lika inför lagen moderator som användare.

Jag har i varje fall förlåtit dej.
Citera
2009-01-12, 00:31
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Rörde jag en öm punkt? Jag vet hur jobbigt det kan vara att erkänna fel jag med, Så tag det lugnt pojkar och ta livet på Fb med en klackspark
Öm punkt? Vad menar du?

Läs mitt inlägg en gång till och fundera på vad som egentligen står där.

Ledtråd: Syftningsfel...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in