2009-01-11, 19:58
Medlem
DrottningSilvias avatar
Som rubriken lyder vill jag att Flashback rekommenderar mig en >>Bra<< frisör, jag har själv misslyckats med detta och resultatet av detta har blivit en jävligt långhårig man.

/ Silvia
Citera
2009-01-11, 20:18
Medlem
brajzillas avatar
känner en snubbe från salabackar som äger en rakapparat har hört jävligt mycket + om den gubben!
Citera
2009-01-11, 20:22
Bannlyst
Har samma problem, någon som vet någon bra herrfrisör som är bra på att klippa folk med långt hår?

Gick förut på bosses barberar, minns inte riktigt hur dom var för det var typ olika varje gång:/
Citera
2009-01-11, 20:23
Bannlyst
Då jag har klippt mig i Uppsala har det varit hos Bosses Friserare. Riktigt bra med trevlig personal. Rekommenderas.
Citera
2009-01-11, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pjnorling
Har samma problem, någon som vet någon bra herrfrisör som är bra på att klippa folk med långt hår?

Gick förut på bosses barberar, minns inte riktigt hur dom var för det var typ olika varje gång:/
Boka tid online, då väljer du vem som ska klippa dig.
Citera
2009-01-11, 20:30
Medlem
JazzforMiless avatar
Vad är det för priser på ovan nämnda ställen? Jag är allt för långhårig och tänkte prova något nytt, bara det är hyffsat billigt.
Citera
2009-01-11, 21:49
Medlem
UAAs avatar
Jag är sjukt kräsen då det kommer till klippning. Men be om Manuella på Salong Panczel i svavagallerian. Hon lägger ner tid på klippningen. Dyrt som fan, men värt varenda krona imo!
Citera
2009-01-12, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JazzforMiles
Vad är det för priser på ovan nämnda ställen? Jag är allt för långhårig och tänkte prova något nytt, bara det är hyffsat billigt.
350 kronor senast jag klippte mig där
Citera
2009-01-12, 18:53
Medlem
Lord Ralphs avatar
Ja, usch för klåfingrade babianer med rakaparater som förstår ens vakra frisyr för flera månader framöver... Var med om det idag
Citera
2009-01-12, 20:07
Medlem
DrottningSilvias avatar
Bosses friserare tar 450 kr för långt hår - är det däromkring man måste betala för att bli anständigt klippt nuförtiden?
Börjar jag känna mig smått fåfäng men det blir nog Bosses ändå!

/ Silvia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in