Citat:
Jag har ändrat på din CV kolla spoilern så ser du att den lite omstrukturerad. Sen rekommenderar jag att du kollar runt nätet hur andra har gjort. Själv tycker jag att du ska ha punktlistor där du berättar lite kort vad du gjorde på din arbetsplats.
Vad står stjärnorna (*) för?
Vad står stjärnorna (*) för?
* står för namnet där jag jobbade. Har lagt till de kurser som är avslutade just nu. Ser det bättre ut nu? Sen så undrar jag om inte egenskaper ska vara i ett CV? Alla brukar väl ha med sina egenskaper i sitt CV?
Curriculum Vitae
Förnamn Efternamn
Personummer
Adress
Postnummer Postort
Telefonummer
Email
Arbetslivserfarenhet
* 2012 Sommarjobb, på * som skötare i 3 veckor. Jag tog tillsammans med en handledare hand om de äldre personerna och hjälpte dem med vardagliga sysslor som t.ex bäddning, hjälpa de upp ur sängen, servera mat, städa deras rum och uppackning av varor. Av denna erfarenhet har jag blivit mer hjälpsam.
Utbildning
*2011-, Tekniska programmet, * , Stad
-Engelska 5 & 6, Idrott och hälsa 1, Matematik 1c, Matematik 2c, Matematik 3c, Svenska 1 & 2, Fysik 1a, Teknik 1, Entreprenörskap, Historia 1a1, Religionskunskap 1, Kemi 1, Datorteknik 1a, Programmering 1 och Webbutveckling 1.
Övrigt
* Under slutet på 2009 var jag med och grundade spelföreningen * som gick till 1000 medlemmar. Jag började som ekonom men gick sedan över till ordförande. Denna erfarenhet har varit väldigt lärorik för mig och jag tog med mig denna erfarenhet in till gymnasiet. Spelföreningen lades ner i slutet av 2011 på grund av tidsbrist.
* Tekniska färdigheter inom HTML, CSS och Microsoft Office.
Språk
Svenska, modersmål
Engelska, hanterar språket mycket väl i både tal och skrift.
Referenser lämnas på begäran
Förnamn Efternamn
Personummer
Adress
Postnummer Postort
Telefonummer
Arbetslivserfarenhet
* 2012 Sommarjobb, på * som skötare i 3 veckor. Jag tog tillsammans med en handledare hand om de äldre personerna och hjälpte dem med vardagliga sysslor som t.ex bäddning, hjälpa de upp ur sängen, servera mat, städa deras rum och uppackning av varor. Av denna erfarenhet har jag blivit mer hjälpsam.
Utbildning
*2011-, Tekniska programmet, * , Stad
-Engelska 5 & 6, Idrott och hälsa 1, Matematik 1c, Matematik 2c, Matematik 3c, Svenska 1 & 2, Fysik 1a, Teknik 1, Entreprenörskap, Historia 1a1, Religionskunskap 1, Kemi 1, Datorteknik 1a, Programmering 1 och Webbutveckling 1.
Övrigt
* Under slutet på 2009 var jag med och grundade spelföreningen * som gick till 1000 medlemmar. Jag började som ekonom men gick sedan över till ordförande. Denna erfarenhet har varit väldigt lärorik för mig och jag tog med mig denna erfarenhet in till gymnasiet. Spelföreningen lades ner i slutet av 2011 på grund av tidsbrist.
* Tekniska färdigheter inom HTML, CSS och Microsoft Office.
Språk
Svenska, modersmål
Engelska, hanterar språket mycket väl i både tal och skrift.
Referenser lämnas på begäran