2009-01-10, 19:32
Medlem
IdaMiRakels avatar
Hur vanligt r det att lesbiska kvinnor, gillar wetsex och sex dr mjlk r inblandat. Liksom att dom tnder p att bli nersprutade med brstmjlk? Jag r lesbisk med dom hr lite udda fetischerna. Jag har en kompis, hon r bisexuell men gillar mest tjejer och tnder ocks p kiss, brstmjlk och till och med mens.

S hur vanligt r det att lesbiska kvinnor tnder p dessa saker. Hur fr man tag p dessa lesbiska kvinnor som tnder p att kissa ner och spruta?

Och just det.. Hur vanligt tror ni det r att lesbiska blir upphetsade nr dom fr gynunderskning av en snygg kvinnlig lkare? Personligen skulle jag jttegrna vilja f en en eller tv fingrar av en snygg kvinnlig gynekolog!
Citera
2009-01-10, 19:45
Medlem
jandis avatar
hur sputar man brstmjlk?
Citera
2009-01-10, 19:47
Medlem
IdaMiRakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
hur sputar man brstmjlk?

Det finns ngon medicin mot depression och dlig smn, det r ju bara att ljuga och f den medecinen p recept och ge den till bruden. Nu vill jag ha serisa svar och jag vill veta VAR man fr tag p dessa brudar?
Citera
2009-01-10, 19:50
Medlem
www.qruiser.com leta upp nn "klubb" dr med folk som har samma intresse.
Citera
2009-01-10, 20:12
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdaMiRakel
Det finns ngon medicin mot depression och dlig smn, det r ju bara att ljuga och f den medecinen p recept och ge den till bruden. Nu vill jag ha serisa svar och jag vill veta VAR man fr tag p dessa brudar?

vad r det fr medicin? jag ter antidepressiva men inte fan kan jag spruta mjlk frn tuttarna. det lt vldigt... intressant minst sagt. jag vill veta hur detta skulle g till!
Citera
2009-01-10, 20:13
Medlem
IdaMiRakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
vad r det fr medicin? jag ter antidepressiva men inte fan kan jag spruta mjlk frn tuttarna. det lt vldigt... intressant minst sagt. jag vill veta hur detta skulle g till!

Jag vet inte, syrran hade ngon sdan. Kan frga henne!
Citera
2009-01-10, 22:36
Moderator
evilhoneys avatar
Trams raderat!
//mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem