2003-08-28, 09:22
Medlem
Hallå allihopa undt admin!

Jag har ett förslag till ett nytt forum, som ni får ursäkta den så kallade "löjespotentialen" i, och det är: "UFO".

Jag förstår mycket väl att förslagen säkert haglar tätt till admin om nya forum typ: "Jamen fö faaan man! Ja tycker faktiskt att hockey ska ha en egen kategori asså!"

men!... ni må faktiskt betänka att UFO faktiskt hamnar bland de 5 mest frekvent sökta orden på Internet. Sex som given vinnare då såklart...
Det kanske ni inte trodde men det är faktiskt alldeles sant det!

Visst finns det många ord som också är vanligare sökord än t.ex. "Urban Exploration" men som ändå inte förtjänar en plats på Flashback men vad det gäller detta ämnet vet jag att intresset är stort och att nästan alla har en åsikt i frågan. Som en parentes kan föreslå att ni frågar runt i er bekantskapskrets om det är någon som sett, eller tror sig sett, ett UFO.
Ni kanske blir häpna över resultatet. Det blev jag.

Med viss risk för att inte alls ha fattat mängden jobb involverat kan jag även erbjuda mig att bli moderator för detta forum. Det är så klart ett stort personligt intresse för mig och jag tror nog att jag har min hand på pulsen på hur debatterna går och vad man kan hitta på nätet (ni skulle inte tro ett ÖGONLOCK på mig om jag beskrev ungefär hur många siter det finns)

Nåväl... tärningen är i luften - vad blir resultatet?

(va faan ska jag alltid skriva såna jävvla ROMANER för?....)
Citera
2003-08-28, 09:40
Medlem
Raazs avatar
Håller med, UFO-forum åt folket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in