2009-04-22, 18:28
Medlem
TotenEngels avatar
Som sagt, funkar utmärkt att be om att få burgaren i papper istället. Vem vet, om många ber om det så kanske kartongerna försvinner? Eller det kanske är jänkarna som bestämmer det?
Citera
2009-04-23, 06:23
Medlem
GILikeYourPantss avatar
Varfor inte anvanda servetter for att halla i hamburgaren utan kladd? Jag haller dock med om att det ar osmidigt da man ska ta med, latt hant att allt rasar samman. Jag tror ocksa att det kan ha att gora med att i Sverige sa gor de inte efter bestallning, inlindat i papper ar det latt hant att burkaren blir svampig av fukten som halls inne.
Citera
2009-04-23, 21:36
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GILikeYourPants
Varfor inte anvanda servetter for att halla i hamburgaren utan kladd? Jag haller dock med om att det ar osmidigt da man ska ta med, latt hant att allt rasar samman. Jag tror ocksa att det kan ha att gora med att i Sverige sa gor de inte efter bestallning, inlindat i papper ar det latt hant att burkaren blir svampig av fukten som halls inne.

Det kan väl knappast vara några problem på en normal McDonald's. Jag vet inte vad den genomsnittliga åldern på en Big Mac är innan någon börjar tugga på den, men är det mer än 2-3 minuter så skulle jag bli förvånad. Att t.ex handla på MAX där man måste vänta på burgaren är enormt irriterande. Från det att jag har sagt vad jag skall ha till dess att jag har min mat så bör det helst inte tar mer än en minut, för då börjar det bli jobbigt, och det fixar nog varenda McDonald's i hela landet.
Citera
2009-04-23, 21:45
Medlem
En bekant berättade häromdagen att anledningen till att vi har kartonger på Mac Donalds i Sverige är bara för att dom har det i USA och gillar det bättre eller nåt
Hur det än är så bestäms det i staterna och då gäller det här oxå tyvärr, vare sig högsta mac chefen i Svedala vill eller inte.. Måste följa storebror tydligen har dom sagt

Och den här personen äger själv 3 st donkenrestauranger och gillar mycket mera papper runt burgarna men får absolut inte byta från äckelkartongerna som gör att burgarna bara blir torra och smaklösa efter en stund..

Tacka vet jag en QP i papper som har blivit lite extra flottig och gosig av pappret och osten lite smält, och gärna lite tillplattad

Fan vad sugen jag blev..
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in