Visst minns man det. Clock p Sergelgatan var en klassiker frr.
Hur gr Mc Donalds i staterna, r det papper om burgarna dr eller?
P Wendys var det kartonger vill jag minnas.. men jag minns inte om det var papp eller frigolit.
McDonalds kommer jag inte ihg alls.. hmm.. Mer n att det inte heter "& Company" utan "combo"
Tycker att Max r minst lika bra som Clock en gng i tiden var. Burger king r dock bst rent kvalitetsmssigt p sjlva burgarna. McFeast sg grym ut i slutet p ttiotalet med typ toppen av modefrg d. En ceriseljusblgrn frigolitfrpackning som tagen ur Miami Vice.
P Wendys var det kartonger vill jag minnas.. men jag minns inte om det var papp eller frigolit.
McDonalds kommer jag inte ihg alls.. hmm.. Mer n att det inte heter "& Company" utan "combo"
Jag har alltid undrat varfor de anvander "company" i Sverige. Nu har jag inte varit i USA, men jag kan inte minnas att det hetat annat an meal eller menu i nagot annat land jag atit McDonalds i... Heter det bara combo i USA, eller heter det combo meal?
Tankte pa deras "value meal" som jag av nagon anledning kommer ihag fran en dokumentar om McDonalds och Happy Meal...
Det anvnds bde papper och boxes hr, cheese och dubbel cheese r ju i papperswrapping t.ex medan Big Macen r i en box.
hade ocks hellre haft alla burgarna pappersinslagna, smidigare d man slipper luta sig ver kartongen nr man ter s man inte ska f klet i knet och sen r det frschare ocks, oftast var det ett tag sedan man tvttade hnderna innan man besker mcdonalds och d minimerar man helst kontakten mellan fingrar och mun (dock s blir det svrt att komma ifrn det helt och hllet i och med pommesena)
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!