Resultat: Förtjänade nuxvomica en varning?
Ja, han förtjänade det.
59,68%
37 röster
Nej, han är en skicklig debattör och sanningssägare.
40,32%
25 röster
2003-08-28, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Nej, jag är Nux, der einzige. Har för ca en timme sedan blivit varnad IRL också; en delgivningsman hade funnit vägen till det nuxska residenset och meddelade att kammaråklagaren i Umeå utfärdat besöksförbud mot att besöka mitt fd dasspapper *fniss*. Givetvis kommer jag att överklaga detta. "Det föreligger uppenbar risk att denna person skall bli kränkt och trakasserad av...." -Bara komplimanger...

Det är väl inte första gången som en av dina ex utfärdar besöksförbud mot dig? Vad säger det dig?

-Laura
2003-08-28, 21:02
Bannlyst
Hehe Laura är verkligen på dig som en igel.
2003-08-28, 21:12
Bannlyst
Det är bra att nuxvomica berättar allt skit som händer honom för det är nu han kommer att börja få brudar.
2003-08-28, 21:25
Bannlyst
Citat:
Nej, jag är Nux, der einzige. Har för ca en timme sedan blivit varnad IRL också; en delgivningsman hade funnit vägen till det nuxska residenset och meddelade att kammaråklagaren i Umeå utfärdat besöksförbud mot att besöka mitt fd dasspapper *fniss*. Givetvis kommer jag att överklaga detta. "Det föreligger uppenbar risk att denna person skall bli kränkt och trakasserad av...." -Bara komplimanger...

Hm... du kanske skulle tänka om lite nux... jag har inget emot dig personligen men... det där låter inte bra...
2003-08-28, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PuLsEn
Det är bra att nuxvomica berättar allt skit som händer honom för det är nu han kommer att börja få brudar.

haha.... det där är ett fenomen som inte har något med "skitstövelism" att göra, utan kvinna ser en man som kan försvara hennes ungar, på ett djupare mentalt plan som hon inte är medveten om gör hon dessa reflektioner... finns forskning kring det där...

Kvinnor dras till män som utstrålar styrka och oberoende...
2003-08-28, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Det är väl inte första gången som en av dina ex utfärdar besöksförbud mot dig? Vad säger det dig?

-Laura
Jo, det var första gången. Jag brukar snacka mig fri redan i förhören. En rättegång i Värnamo också, och där var jag dessutom oskyldig. Läs vad PuLsEn skriver i tråden Kastrera våldtäktsmän el vad den heter? Vad kan man känna för en sådan tjej som den han beskriver annat än avsky och förakt -liksom för "kulturberikarna" som gör det med henne? :mad:
2003-08-28, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av playpen
haha.... det där är ett fenomen som inte har något med "skitstövelism" att göra, utan kvinna ser en man som kan försvara hennes ungar, på ett djupare mentalt plan som hon inte är medveten om gör hon dessa reflektioner... finns forskning kring det där...

Kvinnor dras till män som utstrålar styrka och oberoende...
Det är just det primitiva som jag egentligen avskyr och som är hela roten till mitt kvinnohat -att de dras till ngt så lågt. Det är en själslig motsvarighet till en infekterad och varfylld visdomstand. :mad:
2003-08-28, 22:23
Bannlyst
Tillbaka till topic 60-40 ännu, inte illa. Trollbunden! Kanske dags att häva varningen?
2003-08-28, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuLsEn
Hehe Laura är verkligen på dig som en igel.

Talar ju för dig själv? Känns som om du och Nux är iglar på mig snarare än något annat?

Citat:
Jag brukar snacka mig fri redan i förhören.

Jo, det är ju bara så att gemene man inte ens hamnar i sådana förhör?

-Laura
2003-08-28, 22:37
Bannlyst
Ja häv varningen, trollbunden är väl inte satanist/fascist, så det kan väl inte vara svårt att be om förlåtelse???
2003-08-28, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Talar ju för dig själv? Känns som om du och Nux är iglar på mig snarare än något annat?

Jo, det är ju bara så att gemene man inte ens hamnar i sådana förhör?

-Laura
Har du läst om finskan som var gratisluder för turkar? Är det svårt att förstå att vi hatar sådana brudar? :mad:
2003-08-28, 22:58
Bannlyst
Citat:
Har du läst om finskan som var gratisluder för turkar? Är det svårt att förstå att vi hatar sådana brudar? :mad:

Nej... Been there done that, but i can't kill em can i?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in