Resultat: Förtjänade nuxvomica en varning?
Ja, han förtjänade det.
59,68%
37 röster
Nej, han är en skicklig debattör och sanningssägare.
40,32%
25 röster
2003-08-28, 00:02
Bannlyst
Den allsmäktige moderatorn Trollbunden har visat sin oerhörda makt genom att ge mig en varning bara för att en person med förföljelsemani trodde att jag hade skrivit en novell om henne. Detta är nu ganska känt på FB och jag frågar därför övriga medlemmar: förtjänade jag verkligen en varning eller var det bara ett nytt exempel på godtyckligt maktmissbruk från en moderator?
2003-08-28, 00:16
Bannlyst
Lönt att fråga om varför eller om det var rätt.
Skriv ett PM till ADMIN, där du förklarar att ni inte vill stöta er med Trollbunden, att ni vill att admin behandlar det på ett diskret sätt så dennes heder inte blir skymfad.

Vänta dig att bli kallad idiot, nolla, tönt och ifall du postar ett enda sådant till till admin, då blir du bannad.

Det hände billy_jet, lååååååångt innan det blev rörigt.

Moderatorerna huserar som värsta fascisterna här på FB.

Jag håller med dig nux, till fullo.
2003-08-28, 00:17
Bannlyst
Märk, väl.

Du kan även bli varnad av trollbunden i detta forumet, fast hon inte är moderator här, det gjorde securion mot billy_jet.

Skriv till billy_jet personligen, han heter billy-jet på forumhuset.com
2003-08-28, 00:25
Medlem
Ser att du själv blivit moderator nux. Så du är nog ganska långt från en avstängning från admins sida .
2003-08-28, 00:28
Medlem
Förlåt fel av mig, totalt fel. Det var det nya forumet som gjorde mig förvirrad, det var bara så att det var du som skrivit det senaste medelandet på det nya Arkitektur, konst & design. Inte att du var moderator där.
2003-08-28, 06:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av galleblåsan
Märk, väl.

Du kan även bli varnad av trollbunden i detta forumet, fast hon inte är moderator här, det gjorde securion mot billy_jet.

Skriv till billy_jet personligen, han heter billy-jet på forumhuset.com
Är trollbunden en hon? Det förklarar det hela. 42% tycker hittills att jag blev orättvist varnad, men jag litar på mina trogna fans TomBombadill, PuLsEn, Ernst mfl.
2003-08-28, 11:00
Medlem
To a manipulator, all behaviors are manipulation. To a conspirator, all opposition is conspiracy

Du som erfaren forumist kunde ju ha lagt till de aktuella länkarna så att kontexten syns? En annan stilla undran: hur många gånger röstar du själv i din egen poll?
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=82130
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=81836

Där kommenterar jag angående din rikt detaljerade bajsnovell om mig
bl a:

Citat:
Novellen du skrev handlade om mig. Det framgår att det var riktat mot mig eftersom den innehöll personuppgifter om mig som du flitigt postat lite var stans på forumet och det är uppenbart att den var riktad mot mig även för andra här på FB.

Lägg ner dina trakasserier nu Nux.

Men du kan inte släppa detta eller? Ger dig tillbaka dina egna ord i ansiktet:

Citat:
Ursprungligen postat av Nuxvomica
Jo, det är ett väldigt exponerande, men hon verkar inte menat ngt med det annat än att få uppmärksamhet och verka intressant.

Ja det är ett jävla exponerande här, och det står ju du för Nux. Jag har bett dig att lämna mig ifred men det är tydligen något som du har jävligt svårt för att göra?

*puss och kram*

-Laura
2003-08-28, 11:05
Bannlyst
Länka till novellen då Laura jag vill läsa vilket fint verk nuxvomica skapat.
2003-08-28, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuLsEn
Länka till novellen då Laura jag vill läsa vilket fint verk nuxvomica skapat.

Om du läser innan du skriver (igen och igen) så framgår det att novellen är borttagen.

-Laura
2003-08-28, 12:14
Medlem
Securions avatar
Jag vet inte hur många gånger jag räddat Nux tidigare från att åka ut från forumet, men i det här fallet känns det inte aktuellt. Skärpning Nux, OK?
2003-08-28, 14:18
Medlem
finkels avatar
Jo Nux, denna varning har du nog samlat ihop till. Det har varit lite väl mkt förföljelse från dig mot Laura. Hålla på att hota en anonym forum medlem o jaga efter dom är fan inte schyst tycker jag. Sen är väl du, liksom jag kille o vi ska fan inte vara jävliga mot fruntimmer. Jag vet att det finns många korkade kvinns irl men du kan väl fan inte klandra Laura, om du nu har probs med några kvinns. Hon har väl knappast ställt till det för dig, eller? Har, liksom Securion, tidigare gillat de flesta av dina inlägg men nu har du passerat gränsen o tyvärr sjunkit i mina ögon iaf. Att sprida lite skit o missnöje över kvinns generellt är, för min del, ok att du gör; men nu handlar det ju mer om en form av hetsjakt. Om nu Laura, i dina ögon, är en mytoman o förskönar sanningen, låt henne då göra det. Hon är väl knappast ensam om det här isf. MVH Finkel
2003-08-28, 16:13
Medlem
Hylands avatar
Nux, om du har novellen kvar så får du jättegärna pm:a den till mig. Annars så kan du ju lägga upp den på nätet och slänga in en länk i Länktips
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in