2003-08-27, 23:26
Bannlyst
Hej alla på FB.

Kanske är det så att FB´s admin och andra gillar detta form av forum mer eller mindre, och det räcker för att de vill ändra.
låt oss inte dra förhastade slutsatser.

Kanske är det så att man vill skrämma bort folk, som tex billy och rogge slugg mfl
De skapade ju trots allt massor av såkallade KLONER.
Tyvärr är det så att alldeles för många personer bannats i tron om att de varit andra mindre önskvärda personer.
Dessa människors inlägg har blivit editerade och eller helt raderade, utan pardon.
Kanske misstänkte de dig för att vara någon billy klon pulsen, därför tog de bort alla dina inlägg, eller för att du kritierade en moderator ( brukar räcka för att bli bannad ).

Så tänk om, detta forumbyte från phpbb till det sämre kanske bara är för att hålla borta en som billy.
2003-08-27, 23:29
Medlem
snapcases avatar
Utgår från att det här är Billy_jet i någon form.
2003-08-27, 23:39
Bannlyst
?????????????

HAr det blivit hetsjakt på billysar???
Värsta nazi stämplen efter snubben juh.

Lite väl sjukt att flera andvändare som inte är billy, blivit raderade pga att folk tror sig vara en billy.
Nästa gång någon skriver nåt dumt, peka finger och säg BILLY
2003-08-27, 23:45
Bannlyst
Aha nu fattar jag okej.

Den som klonar mig ska straffas men hur jag ska gå till väga har jag ingen aning om.
2003-08-27, 23:47
Bannlyst
Kan dom inte titta up IP adress den här ip adressen är i alla fall riktiga PuLsEn. :mad:
2003-08-27, 23:47
Bannlyst
Hehe, pulsen.

Vet du vad, jag tycker vi slår oss ihop, och kämpar mot överheten.
Jag skickar ett PM till dig med information om det hela.
2003-08-28, 00:03
Bannlyst
Jag tror dom tror det bara för att jag inte diskuterar droger nu. PuLsEn är trött på det ämnet. Fan vet jag?.
2003-08-28, 00:13
Bannlyst
Okej.

Så vad hände.
Kritiserade du laura, och så blev det raderat????

Visste du att laura skrev att det var sjukligt att snacka om att träffa folk IRL.

Flera moderatorer här på FB har hotat folk och skrivit att de ville mötas IRL, så man skulle kunna få se.

Därmed kallar laura Securion för sjuk.
2003-08-28, 00:31
Bannlyst
Drog bara ett skämt som dom tog om dom nu gjorde det själv så fattar jag ingenting av det här tjaffset.

Sen så ändrades ord i ett inlägg jag skrev och mina options var hel skumma.

Jag förstår ingenting
2003-08-28, 00:33
Bannlyst
Jag tror inte jag hänger med här riktigt gallblåsa varför hänga upp sig på Laura om hon nu sa så?

Det är ju inte så att jag ska döda kvinnan
2003-08-28, 00:35
Bannlyst
Jo för laura sa att billy_jet hade fel, securion hade all rätt att skriva som han gjorde mot mizta och mig. Hot om att IRL skulle vi få se.

Nu efter ett par veckor, så har hon plötsligt magiskt ändrat uppfattning, nu är det fel att säga saker om IRL, och det är nu sjukt.

När jag skrev att det var töntigt, sade hon till mig.
Sluta gnäll, du har fel.
2003-08-28, 00:38
Bannlyst
Vilken jävlas såpa jag skapat.

Den här Laura har hon trollbundit alla moderatorer eller?.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in