• 2
  • 3
2003-09-03, 17:53
Bannlyst
Formler

Har kommit p fljande formler fr att en tjej skall "gilla" en -utan pisslsfaktor: lnen i kronor efter skatt=1000 x kukens lngd i cm, frutsatt att den r >20. Rvens omkrets i cm=IQ-enheter, frutsatt att bda r <100.
Citera
2003-09-03, 23:30
Medlem
Endel har ju turen att hitta en flicka som r fin, smart, rolig, "knslig"(skiter i utseende osv, gr mer p det inre), rik (men bryr sig inte om det) osv, m.a.o perfekt enligt mig =)

hehe nu lter det som om jag r motsatsen till allt detta men s r det inte...

/me r lycklig
Citera
2003-09-04, 00:09
Medlem
Azraels avatar
En kvinna skall vara: kt, glad och tacksam...

Sjlv har jag hamnat i det bisarra lget att jag hittat en kvinna som r snygg, smart, rolig, sexig, teknisk, social och hysteriskt intresserad av teknik.
Rena mardrmmen allts.
Fr bra fr att vara sant.
Det mste ju finnas en hake ngonstans...
Citera
2003-09-04, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azrael
En kvinna skall vara: kt, glad och tacksam...

Sjlv har jag hamnat i det bisarra lget att jag hittat en kvinna som r snygg, smart, rolig, sexig, teknisk, social och hysteriskt intresserad av teknik.
Rena mardrmmen allts.
Fr bra fr att vara sant.
Det mste ju finnas en hake ngonstans...

hh.. du kanske r kr?

-Laura
Citera
2003-09-04, 00:52
Medlem
Perrolfs avatar
Sluta tramsa!
S hr r det:
Gift dig med den du lskar. Gulla, knulla och skaffa ungar. Var hyffsat lojal och knn ditt ansvar infr vad du valt.
En dag kommer du att trttna. Hll masken, fixa stlar, var en man och ta ansvar fr tidigare dina handlingar. Sedan r det dax att doppa p nytt. Dina nya ervringar r helt beroende p vad du kan betala direkt eller indirekt. Ju mer pengar ju frskare mus. Oavsett om det str hora p drren eller frken Svensson.
Citera
2003-09-04, 00:54
Medlem
Azraels avatar
S klart jag e. Vem skulle inte bli det? Fast nu r det ju jag som r kt, glad och tacksam. Vad fan skall hnda hrnst?
Citera
2003-09-04, 01:06
Bannlyst
Citat:
S klart jag e. Vem skulle inte bli det? Fast nu r det ju jag som r kt, glad och tacksam. Vad fan skall hnda hrnst?
Kan bara g t helvete! "Valkyrian" var lantis, kt, kinky som jag, snll och snygg, vltrnad och stor. Sorry, Azrael! Verkar krt.
Citera
2003-09-04, 11:35
Medlem
Dawnriders avatar
Jag vet hur du knner det.

Citat:

De frsta fem ren gick jag nstan och oroade mig.. det mste vara ngot mer fel med henne, nu kommer gud att sl mig med ngot hrt..

r fortfarande kt, glad och tacksam efter tta r.. och fast man r vertygad om att man har hittat rtt, s kommer det alltid gonblick d man tvekar.

..aldrig en annan kvinna? ALDRIG r ett stort ord. Speciellt p en principfast tjurskalle som jag.

Ibland r stigen man gr p smal.. och det r ingen bra ide att titta ner.. bara ibland.

.. varfr r hon med mig? .. om jag visar mig mindre perfekt n hennes idealbild av mig .. kommer hon att dra?

Tror Azrael ska kra hrt.. eller r du rdd att du har trffat kvinnan i ditt liv.. fr trots en medellngd p gifteml - skiljsmssa i sverige p en fem r s, det finns fortfarande dom som lever tillsammans hela livet.

Tror eller ej. r det en skrmmande tanke?
Citera
2003-09-04, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawnrider
De frsta fem ren gick jag nstan och oroade mig.. det mste vara ngot mer fel med henne, nu kommer gud att sl mig med ngot hrt..

r fortfarande kt, glad och tacksam efter tta r.. och fast man r vertygad om att man har hittat rtt, s kommer det alltid gonblick d man tvekar.

..aldrig en annan kvinna? ALDRIG r ett stort ord. Speciellt p en principfast tjurskalle som jag.

Ibland r stigen man gr p smal.. och det r ingen bra ide att titta ner.. bara ibland.

.. varfr r hon med mig? .. om jag visar mig mindre perfekt n hennes idealbild av mig .. kommer hon att dra?

Tror Azrael ska kra hrt.. eller r du rdd att du har trffat kvinnan i ditt liv.. fr trots en medellngd p gifteml - skiljsmssa i sverige p en fem r s, det finns fortfarande dom som lever tillsammans hela livet.

Tror eller ej. r det en skrmmande tanke?

Dawnrider, jag tror inte att du r ensam om att tnka eller knna s dr. Jag tnkte sjlv liknande under de tre r som jag var frlovad och sammanboende. Fast i vrt fall s var det s att det var han som tvivlade om han var tillrcklig eller ej - och om man gr omkring och tvivlar/r rdd fr att ngot skall intrffa, ja d kar du sannolikheten fr att det faktiskt sker. Till slut blev jag blev besviken av velandet, trttnade och gick. Mycket ondigt, men inget som jag kunde ha pverkat mer n vad jag gjorde.

Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Kan bara g t helvete! "Valkyrian" var lantis, kt, kinky som jag, snll och snygg, vltrnad och stor. Sorry, Azrael! Verkar krt.

Nux, vi har alla hjrtsorger i vra liv. Lgg det dr bakom dig nu och applicera inte vad som hnde dig p andra.

Jag hller med Dawnrider vad gller Azrael, s Azrael: Lycka till!

-Laura
Citera
2003-09-06, 23:15
Medlem
konrad_khans avatar
h ...

Killar och tjejer r lika ytliga men kanske p olika stt. Likvl som bra sngrst och medlemskap i ett taskigt cover-band eller pengar kan erstta en bra personlighet s kan en fin rv eller mysiga brst gra detsamma.

Om det bara kom en rik brud som inte r alltfr djvla idiotisk och med en snygg rv och ragga p mig ...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in