2003-08-27, 11:45
  #1
Medlem
PulseBabes avatar
Något som jag inte förstår är att hur skall man på snabb väg gå in och kolla om man har fått något svar på sina inlägg. I förra flashback fanns de ju en knapp för att titta på dom, men är det så att man nu måste komma ihåg vart man har skrivit ett inlägg för att sedan gå dit och och trycka på sin SEARCH?
Citera
2003-08-27, 11:49
  #2
Moderator
rancors avatar
Se denna tråd:
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=81720
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in