Något som jag inte förstår är att hur skall man på snabb väg gå in och kolla om man har fått något svar på sina inlägg. I förra flashback fanns de ju en knapp för att titta på dom, men är det så att man nu måste komma ihåg vart man har skrivit ett inlägg för att sedan gå dit och och trycka på sin SEARCH?