Citat:
Ursprungligen postat av plotak
Jag kan bara säga grattis till alla er som varit i kontakt med Anders Ladefoged på miljöförvaltiningen.
Ni har den absolut värsta handläggaren av alla. Sur, tvär och allt är omöjligt och besvärligt.
Om jag nån gång talar med nån annan handläggare så kan man höra att dom ibland garvar, eller åtminstone fnissar till lite när man berättar vem ens handläggare är.
Det roliga är att nåt som är ok enligt någon annan handläggare är totalförbjudet enligt Ladufoged!
tänkte bara höra här om någon annan varit med om denna skräckhandläggare och inspektör. Det är nästan så att jag drömmer mardrömmar om honom. Han ser dessutom väldigt läskig ut! Om jag var regissör för alien filmerna skulle jag lätt anlita Mr Ladefoged som ett slemdrypande, groteskt, skräckinjagande monster som vars enda uppgift är att äta upp jorden.
Tack för tipset, jag kommer snart att få besök min nya inspektör, den jag haft de tidigare åren har varit korrekt och petig men även respektfull och trevlig.
jag kan väl nu endast hoppas att han inte kommer till mig.....för otrevliga och besvärliga människor med ALLDELES FÖR MYCKET MAKT har en negativ inverkan på mig..
De där inspektörerna är Judge, Jury & Executioner.
Karln går till jobbet som vem som helst, men han kan under bara ett par timmar slå sönder livet (helt på egen hand) för väldigt många människor...