2009-01-08, 11:25
Medlem
Jag kan bara säga grattis till alla er som varit i kontakt med Anders Ladefoged på miljöförvaltiningen.

Ni har den absolut värsta handläggaren av alla. Sur, tvär och allt är omöjligt och besvärligt.

Om jag nån gång talar med nån annan handläggare så kan man höra att dom ibland garvar, eller åtminstone fnissar till lite när man berättar vem ens handläggare är.

Det roliga är att nåt som är ok enligt någon annan handläggare är totalförbjudet enligt Ladufoged!

tänkte bara höra här om någon annan varit med om denna skräckhandläggare och inspektör. Det är nästan så att jag drömmer mardrömmar om honom. Han ser dessutom väldigt läskig ut! Om jag var regissör för alien filmerna skulle jag lätt anlita Mr Ladefoged som ett slemdrypande, groteskt, skräckinjagande monster som vars enda uppgift är att äta upp jorden.
Senast redigerad av plotak 2009-01-08 kl. 12:12.
Citera
2009-01-10, 13:54
Medlem
LiLWizs avatar
Jag är helt för att diskutera företag och "skvallra" om oegentligheter på olika firmor små som stora. Men att hänga ut en person på det sättet du gör är ganska avskyvärt. Visst att man kan ogilla en människas agerande och jävlar vad arg man vara men att gå så långt så man skapar en tråd som människan är lite för mycket.
Citera
2009-01-10, 18:24
Medlem
Det är inte alls avskyvärt!

När man startar en verksamhet så är det mycket att tänka på ändå. När man då får en handläggare som är väldigt mycket mer nitisk än andra så kan man varna andra som riskerar att få samma handläggare.

Jag tycker att jag har gjort folk en tjänst!

Om du syftar på personangreppet;han såg lite skräckinjagande ut! Passar ioförsig hans personlighet.

Du kan kanske skriva i tråden "moralpanik".
Citera
2009-01-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plotak
Jag kan bara säga grattis till alla er som varit i kontakt med Anders Ladefoged på miljöförvaltiningen.

Ni har den absolut värsta handläggaren av alla. Sur, tvär och allt är omöjligt och besvärligt.

Om jag nån gång talar med nån annan handläggare så kan man höra att dom ibland garvar, eller åtminstone fnissar till lite när man berättar vem ens handläggare är.

Det roliga är att nåt som är ok enligt någon annan handläggare är totalförbjudet enligt Ladufoged!

tänkte bara höra här om någon annan varit med om denna skräckhandläggare och inspektör. Det är nästan så att jag drömmer mardrömmar om honom. Han ser dessutom väldigt läskig ut! Om jag var regissör för alien filmerna skulle jag lätt anlita Mr Ladefoged som ett slemdrypande, groteskt, skräckinjagande monster som vars enda uppgift är att äta upp jorden.

Tack för tipset, jag kommer snart att få besök min nya inspektör, den jag haft de tidigare åren har varit korrekt och petig men även respektfull och trevlig.

jag kan väl nu endast hoppas att han inte kommer till mig.....för otrevliga och besvärliga människor med ALLDELES FÖR MYCKET MAKT har en negativ inverkan på mig..

De där inspektörerna är Judge, Jury & Executioner.

Karln går till jobbet som vem som helst, men han kan under bara ett par timmar slå sönder livet (helt på egen hand) för väldigt många människor...
Citera
2009-01-11, 20:51
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz
Jag är helt för att diskutera företag och "skvallra" om oegentligheter på olika firmor små som stora. Men att hänga ut en person på det sättet du gör är ganska avskyvärt. Visst att man kan ogilla en människas agerande och jävlar vad arg man vara men att gå så långt så man skapar en tråd som människan är lite för mycket.

Nej, det är ingen enskild privat person som hängs ut, utan en myndighetsrepresentant och därför är det befogat att klaga på denne och dennes tjänsteutövande. Man får däremot inte gå in på personliga saker eller påstå osanna saker.

/Mod
Citera
2009-01-12, 13:00
Bannlyst
Jag ser inga konstigheter med att Plotak skriver som han gör, vet du varför Lilwiz??? Jo för jag har träffat Mr Ladufoged!!! Han är säkert hur trevlig som helst i det privata MEN som inspektör är han dryg, besvärad och gillar att visa att han minsann är den som bestämmer!!!
Om du öppnar eget livsmedels företag så hoppas jag du får honom, så kanske du inte "gaggar" så mycket!!!
Senast redigerad av demonface 2009-01-12 kl. 13:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in