2014-04-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZT
om man nu lottat, varför inte lotta vid bordet? skulle kännas mer äkta då

Och bättre underhållning.

Lottning är en fin idé, bra att inte alla automatiskt tar den näst siste, det är framförallt ett underhållningsprogram så det behövs spänning.
Citera
2014-04-13, 22:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essen
Mundiarré verkar höra ihop med målvakter, åtminstone i årets upplaga av MM. Men inget ont i detta, det behövs en pajas som motvikt till Frölanders stelhet.
Målvakter är ofta som trummisar i ett band. Lite mer annorlunda.
Citera
2014-04-13, 22:09
Medlem
Är det någon som kan hitta lite klipp från då media (framför allt Paolo Roberto) blev upprörda över att de stannade hemma och tog hand om hunden? Vore kul att se mer än ett lösryckt citat bara

För övrigt, ni som har sett How I Met Your Mother, kan inte ni hålla med om att Anna Laurell påminner om Teds gamla tjej Karen (hon som alltid var otrogen i "Sorry Bro") i sättet hon pratar och beter sig? Även lite utseende
Citera
2014-04-13, 22:10
Medlem
Giggsys avatar
Skulle inte förvåna mig om Björn Ferry är med nästa säsong eller säsongen efter det. Både Anna Lindberg o Helena Jonsson var väl med bara 1-2 år redan efter dom lagt av.
Citera
2014-04-13, 22:14
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Skulle inte förvåna mig om Björn Ferry är med nästa säsong eller säsongen efter det. Både Anna Lindberg o Helena Jonsson var väl med bara 1-2 år redan efter dom lagt av.

Ja, skidskyttarna Ferry och Bergman i var sin grupp (om nuvarande format behålls) är förmodligen en lågoddsare.
Citera
2014-04-13, 22:17
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Förvånad över utgången i traktorhjuls tävlingen! Samt tråkigt att Anna åkte ut som gjort bra ifrån sig i tävlingarna samt verkar vara en trevlig person.
Citera
2014-04-13, 22:36
Medlem
spückos avatar
Ja inte helt rättvist alltid, Olsson hade förtjänat att stanna. Men det har Laurell också och det ska bli kul att se mer av henne i tävlingen.
F.ö. tog hon sitt sjunde SM-guld idag, grattis!
Citera
2014-04-13, 22:53
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Missförstod jag reglerna i poolbasketen? Varför ens anstränga sig i tredje försöket när man ändå får gå till nästa färg? Är ju bara att kasta bort bollen så fort man kan?

Ja, jag fattar ingenting! Det gällde att sätta tre straffar så fort som möjligt. Men de som vann satte en straff och de som kom tvåa satte två! Var det bara tiden som gällde så var det väl det bästa att slänga iväg alla nio bollar så fort som möjligt, utan att sikta!?

Någon som fattade basketen?
Citera
2014-04-13, 23:18
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Ja, jag fattar ingenting! Det gällde att sätta tre straffar så fort som möjligt. Men de som vann satte en straff och de som kom tvåa satte två! Var det bara tiden som gällde så var det väl det bästa att slänga iväg alla nio bollar så fort som möjligt, utan att sikta!?

Någon som fattade basketen?
Nä, jag trodde ju självklart att man vann någon fördel med att sätta bollen. Värdelös tävling :/
Citera
2014-04-13, 23:19
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Nä, jag trodde ju självklart att man vann någon fördel med att sätta bollen. Värdelös tävling :/
Jag trodde de åkte på tidstillägg, tog ju enormt mycket längre tid?
Citera
2014-04-13, 23:20
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag trodde de åkte på tidstillägg, tog ju enormt mycket längre tid?
Hur menar du?

edit: ah nu fattar jag. jo, man vann ju tid på att sätta första eller andra bollen.
Senast redigerad av NewDeer 2014-04-13 kl. 23:24.
Citera
2014-04-13, 23:29
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Hur menar du?

edit: ah nu fattar jag. jo, man vann ju tid på att sätta första eller andra bollen.
Alla hade ju lika många bollar men de som satte flest bollar tog ju typ dubbelt så lång tid (kan ha fel, men det kändes så). Ett moment var ju att få fram bollen och det var Marit riktigt långsam på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in