2011-05-30, 08:42
Medlem
Noctones avatar
Anders Limpar - Charmig, social, varm och alldeles fantastisk i nästan alla avseenden. I likhet med Prytz besitter denna man enormt mycket känslor och det visade han i nästan varenda avsnitt när han exempelvis klappade deltagarna på rumpan eller gav dom en handflata mot nacken. Verkar vara en genuint äkta person.

Gillar dina beskrivningar. Arbetarklassen har kanske inget med att de väcker sympatier utan hur de är som personer.

Dock tycker jag att Limpar verkligen utstrålar osäkerhet konstant. Ska hela tiden vara pajas för att få uppmärksamhet och att han klappar folk på rumpan verkar mest vara ett sätt att visa att han finns till. För de övriga skiter i honom.

Pekka och Stenis var min favoriter.
Citera
2011-05-30, 08:42
Medlem
Ingemar!!!
Citera
2011-05-30, 08:53
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nudie86
En liten summering av personligheterna.

...

Vilken scen kommer ni minnas bäst?

Pekka och Hanna var verkligen de som vann som personer i mitt tycke. Scenen jag kommer att ha på näthinnan under hela 2000-talet är när Limpar försöker ta sig över planket. Skämskudden var inte långt borta, men jävlar va vi garvade
Citera
2011-05-30, 09:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noctone
Anders Limpar - Charmig, social, varm och alldeles fantastisk i nästan alla avseenden. I likhet med Prytz besitter denna man enormt mycket känslor och det visade han i nästan varenda avsnitt när han exempelvis klappade deltagarna på rumpan eller gav dom en handflata mot nacken. Verkar vara en genuint äkta person.

Gillar dina beskrivningar. Arbetarklassen har kanske inget med att de väcker sympatier utan hur de är som personer.

Dock tycker jag att Limpar verkligen utstrålar osäkerhet konstant. Ska hela tiden vara pajas för att få uppmärksamhet och att han klappar folk på rumpan verkar mest vara ett sätt att visa att han finns till. För de övriga skiter i honom.

Pekka och Stenis var min favoriter.

"Handflata mot nacken" låter som nåt judo-trix Austin Powers har för sig
Citera
2011-05-30, 09:43
Medlem
Fickludds avatar
Ingemar har just chattat på svt.se: Chatt med Ingemar Stenmark
Citera
2011-05-30, 10:38
Medlem
Så gott, och rättvist, att Stenmark vann.
Kan inte beskriva hur mycket respekt jag har för den mannen.
Citera
2011-05-30, 10:46
Medlem
keffkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
Vet någon vilken låt det är som spelas 35:30 i http://svtplay.se/v/2439756/mastarnas_mastare/del_10_av_10?

Jag såg att någon postade en länk med alla låtar från programmet men det var lite väl många låtar för att sitta och lyssna igenom, plus att det är en av de med klassisk musik så det finns ingen text som man kan googla efter

Det där var ledmotivet från Inception, Hans Zimmer - Time
Citera
2011-05-30, 11:02
Medlem
razaones avatar
Aldrig sett någon människa slicka så mycket röv på någon som Anders Limpar gör på Stenmark.

Roligt och äckligt att se.
Citera
2011-05-30, 11:09
Medlem
plagueiss avatar
Den klart bästa säsongen hittills, jag har kollat tillbaka några avsnitt från första säsongen och det håller inte lika bra. Tycker sista grenen dock var ett antiklimax. En balansgren som sista gren kändes sådär, klart fördel för Stenmark.
Citera
2011-05-30, 11:20
Medlem
3Guns avatar
Sista grenen, vad tänkte de på?

Annars var det ok.
Citera
2011-05-30, 11:41
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nudie86
Vilken scen kommer ni minnas bäst?

Tävlingen när de skulle sitta i 90 grader och duellen som blev mellan Stenmark och Ljungberg där. Sedan var Limpars lättnad efter pusslet också kul att se.
Citera
2011-05-30, 12:10
Medlem
BRZMs avatar
Fan vad jag ogillar Brandin. Limpar och Stenmark förtjänade sina platser iaf! Bra kämpat av Limpar att ta sig upp till plats 2!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in