Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Safari är lätt den bästa och stabilaste webläsaren på planeten. Men du kör väl antagligen windows, och då får man skylla sig själv.

Såhär är det: Antigen byter du till FF eller så sitter du där med ditt problem. Sluta klaga eller så gör du själv något åt saken. Du sade ju att det bara tar 5 min att fixa.

Är du dum i huvet eller? Varför skulle det inte gå att köra safari på windows? Nej, det kanske inte var så du menade men det var så du uttryckte dig.
Citera
2009-12-09, 21:50
Medlem
Trance_Nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux
Och vem i helvete använder Safari? Jag vill inte byta till något, men är jag absolut tvungen - sista hoppet, sista lösningen i vårat universum - så skulle jag emigrera till firefox. Punga upp något till IE (för våra kära svenssons) eller Chrome (för dem med smak för stil) eller TRYCK DIT EN JÄVLA KNAPPJÄVEL.

Eller så fixxar du bara Greasemonkey till Chrome?

3 sec googlande:
http://mashable.com/2008/12/15/google-chrome-greasemonkey-scripts/
Citera
2009-12-09, 22:53
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accessdenied
Är du dum i huvet eller? Varför skulle det inte gå att köra safari på windows? Nej, det kanske inte var så du menade men det var så du uttryckte dig.

Visst fan är jag dum i huvudet, visste du inte det?

OnT: Alltså, om en absolut måste köra Chrome eller annat så får en skylla sig själv.
Citera
2009-12-09, 23:14
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Visst fan är jag dum i huvudet, visste du inte det?

OnT: Alltså, om en absolut måste köra Chrome eller annat så får en skylla sig själv.
Jag använder min webbläsare till annat än att sitta på flashback, r-tard.
Citera
2009-12-09, 23:37
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trance_Nation
Eller så fixxar du bara Greasemonkey till Chrome?

3 sec googlande:
http://mashable.com/2008/12/15/google-chrome-greasemonkey-scripts/
Tack, men ett jävla krånglande och sämst guide.
Citera
2009-12-09, 23:44
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Tack, men ett jävla krånglande och sämst guide.

Så du är inte nöjd med något... lyckat.
Citera
2009-12-09, 23:48
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Så du är inte nöjd med något... lyckat.
Ska jag vara nöjd med något som inte nöjer mig?
Citera
2009-12-10, 00:03
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ska jag vara nöjd med något som inte nöjer mig?

Bah, givetvis inte helt nöjd. Men du kunde vara nöjd att det finns en lösning och leva med den tills vi kanske får till en förändring. Just nu lipar du bara som en barnrumpa om att någon borde fixa detta på 5 minuter. Folk har försökt att hjälpa dig med ditt sk. problem, och det enda du kommer med är negativa kommentarer om allt allt är skit.
Citera
2009-12-10, 00:21
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Bah, givetvis inte helt nöjd. Men du kunde vara nöjd att det finns en lösning och leva med den tills vi kanske får till en förändring. Just nu lipar du bara som en barnrumpa om att någon borde fixa detta på 5 minuter. Folk har försökt att hjälpa dig med ditt sk. problem, och det enda du kommer med är negativa kommentarer om allt allt är skit.
Det är inte mitt problem, det är allmänt bland de som vill ha en multicitat-knapp - vilket verkar vara ett antal. En person har hjälpt mig med problemet, om man bortser från tips gällande att konvertera till FireFox. Tråden handlar inte om vilken webbläsare jag ska välja, utan varför flashback inte har en sådan knapp. Allt någon hjälpt mig med är att länka till en sida för att kunna fixa greasemonkey till Chrome. Dock sög guiden och var krånglig, alltså det jag kommenterade. Det var ett svar till varför det var något jag kommer skippa. Allt det krånglet istället för att fixa en liten knapp som standard. Ska jag vara nöjd för att alla skriver "fixa firefox", när det inte är något jag tänker göra? Eller, klart jag är tacksam för svar och tips, men nöjd? Nej. Det handlar allmänt om denna knapp, inte bara vad den betyder för mig.
Senast redigerad av Kruxillimux 2009-12-10 kl. 00:23.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in