Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Bah, givetvis inte helt nöjd. Men du kunde vara nöjd att det finns en lösning och leva med den tills vi kanske får till en förändring. Just nu lipar du bara som en barnrumpa om att någon borde fixa detta på 5 minuter. Folk har försökt att hjälpa dig med ditt sk. problem, och det enda du kommer med är negativa kommentarer om allt allt är skit.
Det är inte mitt problem, det är allmänt bland de som vill ha en multicitat-knapp - vilket verkar vara ett antal. En person har hjälpt mig med problemet, om man bortser från tips gällande att konvertera till FireFox. Tråden handlar inte om vilken webbläsare jag ska välja, utan varför flashback inte har en sådan knapp. Allt någon hjälpt mig med är att länka till en sida för att kunna fixa greasemonkey till Chrome. Dock sög guiden och var krånglig, alltså det jag kommenterade. Det var ett svar till varför det var något jag kommer skippa. Allt det krånglet istället för att fixa en liten knapp som standard. Ska jag vara nöjd för att alla skriver "fixa firefox", när det inte är något jag tänker göra? Eller, klart jag är tacksam för svar och tips, men nöjd? Nej. Det handlar
allmänt om denna knapp, inte bara vad den betyder för mig.