Tja. Undrar varför det inte finns någon multicitat-knapp. Jobbigt att behöva trycka "Citera", kopiera kodningen och klistra in i ett anteckningsdokument. Göra så med 3 inlägg för att sedan posta och kommentera alla. Har jag missat något?
Om jag vill svara på flera inlägg så tar jag första inlägget jag vill besvara, håller mig vid "citera", högerklickar och väljer "öppna i ny flik." Likadant vid nästa inlägg osv.
Vid sista inlägget jag vill citera klickar jag bara på "citera". Sedan är det bara att klippa och klistra. Givetvis använder jag "förhandsgranska" för att kolla så att det ser OK ut.
Med tanke på att dom flesta funktioner som fanns förr på FB har strippats bort så tror jag inte att det är något att hoppas på, snarare är väl risken att vi blir av med den vanliga "citera"-knappen
FB använder ingen standardvariant av forumprogramvaran och därför är det inte med. Det ligger dock på en önskelista över funktioner som önskas när tekninkerna väl får lite tid över efter att ha utfört mer brådskande projekt.
FB använder ingen standardvariant av forumprogramvaran och därför är det inte med. Det ligger dock på en önskelista över funktioner som önskas när tekninkerna väl får lite tid över efter att ha utfört mer brådskande projekt.
När det handlar om ett forum i storlek med Flashback och totalt modifierad mjukvara tar det inte fem minuter, garanterat. Säkerhetsapparaten och komplexiteten bakom Flashback Forum är sannolikt mycket större än vad många tror.
Ett alternativ för de som inte vill köra Flashscriptet är väl att högerklicka på citera och välja öppna i ny flik/fönster på de inlägg man vill citera sedan kör man copy paste till ett av redigeringsfönstren som man sedan skriver sina kommentarer i.