Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-07, 22:10
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Tja. Undrar varför det inte finns någon multicitat-knapp. Jobbigt att behöva trycka "Citera", kopiera kodningen och klistra in i ett anteckningsdokument. Göra så med 3 inlägg för att sedan posta och kommentera alla. Har jag missat något?
Citera
2009-01-07, 22:14
Medlem
https://www.flashback.org/showthread.php?t=385213
Detta löser ditt problem.
Citera
2009-01-07, 22:19
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
https://www.flashback.org/showthread.php?t=385213
Detta löser ditt problem.
Har ingen lust att byta från Chrome till FF browser... Varför har man bara inte knappen som standard?
Citera
2009-01-07, 22:33
Medlem
miklons avatar
Jag förstår inte heller varför det inte kan vara standard, det finns ju på många andra forum.
Citera
2009-01-07, 22:36
Moderator
blomvattnares avatar
Om jag vill svara på flera inlägg så tar jag första inlägget jag vill besvara, håller mig vid "citera", högerklickar och väljer "öppna i ny flik." Likadant vid nästa inlägg osv.

Vid sista inlägget jag vill citera klickar jag bara på "citera". Sedan är det bara att klippa och klistra. Givetvis använder jag "förhandsgranska" för att kolla så att det ser OK ut.
Citera
2009-01-07, 22:42
Medlem
chaoswithins avatar
Med tanke på att dom flesta funktioner som fanns förr på FB har strippats bort så tror jag inte att det är något att hoppas på, snarare är väl risken att vi blir av med den vanliga "citera"-knappen
Citera
2009-01-08, 00:05
Medlem
El Zorros avatar
FB använder ingen standardvariant av forumprogramvaran och därför är det inte med. Det ligger dock på en önskelista över funktioner som önskas när tekninkerna väl får lite tid över efter att ha utfört mer brådskande projekt.
Citera
2009-01-08, 06:36
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
FB använder ingen standardvariant av forumprogramvaran och därför är det inte med. Det ligger dock på en önskelista över funktioner som önskas när tekninkerna väl får lite tid över efter att ha utfört mer brådskande projekt.
Tar väll 5 min att fixa...
Citera
2009-01-08, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux

Then you do it.
Citera
2009-01-08, 06:59
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Then you do it.
Jag är dock ingen tekniker.
Citera
2009-01-08, 12:19
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux
När det handlar om ett forum i storlek med Flashback och totalt modifierad mjukvara tar det inte fem minuter, garanterat. Säkerhetsapparaten och komplexiteten bakom Flashback Forum är sannolikt mycket större än vad många tror.
Citera
2009-08-15, 15:50
Medlem
epost72s avatar
Ett alternativ för de som inte vill köra Flashscriptet är väl att högerklicka på citera och välja öppna i ny flik/fönster på de inlägg man vill citera sedan kör man copy paste till ett av redigeringsfönstren som man sedan skriver sina kommentarer i.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in