2014-12-19, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleft
Colorados legalisering inför domstol

http://www.denverpost.com/business/ci_27163543

Som om det inte fanns cannabis precis överallt före det legaliserades...
Colorado stäms för legal marijuana
Citera
2014-12-19, 09:13
Medlem
Javalangs avatar
Citat:
Hans logga används när droger ska dissas

Reefer Madness anno 2015.

Stackarn. Han är precis som jag var när jag var 12-14 år, alltså väldigt PK jag var alltid först på alla antirasism- och antidrog-kampanjer. De säger att loggan kan komma att användas länge, tänk om han är 25 och tittar tillbaka på det här...
Citera
2014-12-19, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Javalang
Stackarn. Han är precis som jag var när jag var 12-14 år, alltså väldigt PK jag var alltid först på alla antirasism- och antidrog-kampanjer. De säger att loggan kan komma att användas länge, tänk om han är 25 och tittar tillbaka på det här...
Så länge han inte blir KD'are så är chansen stor att han kommer att använda det som argument mot hur vrickad narkotikapolitiken är, eller var.

Men pojken heter Noah så risken finns ju att han har med fundamentalister att göra... Barn är lättpåverkade så det är inte omöjligt att han blir kristdemokrat.
Citera
2014-12-19, 15:07
Medlem
tengilllls avatar
Citat:

Det där var faktiskt... Skrämmande!
Inte loggan då men hela reportaget och vad dom sysslar med där i Höganäs...
Lite komiskt dock att han fick priset på en cancergala xD
Citera
2014-12-19, 15:08
Medlem
PrettySneakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Javalang

Jag kommer ihåg när min polare sa att han kunde fixa gräs till hans 20 årskalas. Alla tyckte det lät skitsoft utom jag som blev astjurig. Röka dödsknark, omg omg. Fan va pantad man var

Slutade med att jag rökte på kalaset och är den som rökt mest av alla i den umgängeskretsen. Så jag skulle inte räkna ut Noah. Tänk vilka skrattattacker han kommer få på weed om han provar och tänker tillbaka på hur dum hela grejen är
Citera
2014-12-19, 22:11
Medlem
Citat:

Öhm jag tror att den loggan kan få en baktändning. Den ser liksom väldigt cool ut så man blir sugen på att tända upp bara pga av det nästan.
Citera
2014-12-19, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erej13
Öhm jag tror att den loggan kan få en baktändning. Den ser liksom väldigt cool ut så man blir sugen på att tända upp bara pga av det nästan.

Kan bara hålla med :P Han har talang, synd han slösar den på felaktig propaganda bara :/
Citera
2014-12-22, 15:28
Medlem
Amebas avatar
Odlade sju kilo cannabis på skånsk gård

NSW cannabis trial: terminally ill adults and children with epilepsy to take part

Abbott supports NSW marijuana trial
Citera
2014-12-22, 18:31
Medlem
murtennios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erej13

Även jag kan hålla med dig där. En av mina tankar kring loggan.
Citera
2014-12-22, 23:56
Medlem
jamesdeans avatar
Faran med att rapportera framför en brinnande knarkhög (video)

Citat:
BBC:s korrespondent Quentin Sommerville är vanligtvis professionaliteten personifierad. Men när han rapporterar framför en brinnande knarkhög spricker fasaden.
Citera
2014-12-23, 12:02
Medlem
Marijuana Prohibition in Nebraska and Oklahoma Is the Real Nuisance
Citera
2014-12-23, 17:18
Medlem
Mollips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdean
Faran med att rapportera framför en brinnande knarkhög (video)

Den var bra , verkar ha blivit en snackis i GB.Kameramannen hjälpte inte heller direkt att få slut på fnissattackerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in