2011-02-02, 15:29
Medlem
jamesdeans avatar
Choklad var hasch

Citat:
Den 23-årige mannen var glad i hatten på en nyårsfest och blev sötsugen. I kylskåpet hittade han en chokladkaka och tog en bit.

Det var bara det att det var en haschkaka och mannen åtalades för ringa narkotikabrott. Halmstads tingsrätt finner dock mannens vittnesmål kring det inträffade trovärdigt och friar honom därför från alla brottsmisstankar, rapporterar TV 4 Nyheterna Halland.
Citera
2011-02-02, 19:49
Medlem
23 åring skulle äta chokladkaka, åt hasch!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8501950.ab

Haha killen måste ha blivit förvånad när han märkte att han satt tänderna i en haschkaka!
Tror ni detta var en van cannabis-brukare eller en total färsking? Gött att bli friad från alla åtalspunkter i alla fall!
Citera
2011-02-02, 19:52
Medlem
Rastamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olleper2
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8501950.ab

Haha killen måste ha blivit förvånad när han märkte att han satt tänderna i en haschkaka!
Tror ni detta var en van cannabis-brukare eller en total färsking? Gött att bli friad från alla åtalspunkter i alla fall!

Han var ju så jäkla bäng att han hade munchies och såg fel på biten och en chokladbit.. högst troligt.
Citera
2011-02-02, 19:52
Medlem
LearJets avatar
Det är väl fel ändå, alkohol är ingen orsak till att göra brott!

haha jag får sno saker för jag var full och trodde det var gratis
Citera
2011-02-02, 20:08
Medlem
pope176s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LearJet
Det är väl fel ändå, alkohol är ingen orsak till att göra brott!

haha jag får sno saker för jag var full och trodde det var gratis

Men om en dryck eller dyrlikt är spetsat med någon drog,och du inte har vetskap om det. och du dricker det så är det ju samma sak. ska vi gå och gripa kvinnor som blivit ner drogade och påstå att dem har gjort ett brott. eller?
Citera
2011-02-02, 20:34
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastamannen
Han var ju så jäkla bäng att han hade munchies och såg fel på biten och en chokladbit.. högst troligt.

Det var inte en bit hasch, det var en "Special brownie"...

http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.1106500-friades-trots-munsbit-av-amsterdamkaka

Men självklart var det nog bara en av de sämsta bortförklaringarna någonsin, som otroligt nog gick vägen.
Senast redigerad av Allaballawalla 2011-02-02 kl. 20:38.
Citera
2011-02-02, 20:35
Bannlyst
Han hade rökt, åkte in på piss, det var positivt. Vad gör han? Jo, han drar på en fet dålig lögn om att han tror hasch är en chokladkaka. Finns det någon annan förklaring? Jag menar hur mjukt hasch var det annars?
Citera
2011-02-02, 20:38
Medlem
LearJets avatar
Citat:
Men om en dryck eller dyrlikt är spetsat med någon drog,och du inte har vetskap om det. och du dricker det så är det ju samma sak. ska vi gå och gripa kvinnor som blivit ner drogade och påstå att dem har gjort ett brott. eller?

Iof. Men detta var ett beslut som han själv gjorde, det var ingen som lurade honom utan hans vetskap, att käka droger, eller?
Citera
2011-02-02, 21:21
Medlem
Osthuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LearJet
Iof. Men detta var ett beslut som han själv gjorde, det var ingen som lurade honom utan hans vetskap, att käka droger, eller?

Haha, missuppfattade du precis dig själv?
Jag antar att du från början syftade på att han gjorde ett brott som stal kakan, inte att han åt knarkkakan? (Wtf, hur fan kan knarkkaka ens finnas med i Flashbacks rättningssystem?)

Ont; Gött, nu har man ännu något att skylla på om man ertappas hög
Senast redigerad av Osthus 2011-02-02 kl. 21:26.
Citera
2011-02-02, 21:28
Medlem
Fina Gubbens avatar
Ämnen sammanfogade.

//Mod
Citera
2011-02-05, 16:44
Medlem
Pez-DJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrraa
Han hade rökt, åkte in på piss, det var positivt. Vad gör han? Jo, han drar på en fet dålig lögn om att han tror hasch är en chokladkaka. Finns det någon annan förklaring? Jag menar hur mjukt hasch var det annars?

Fortfarande så var det hashbrownies...
Citera
2011-02-05, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pez-DJ
Fortfarande så var det hashbrownies...

jaha, trodde han hade knagit på en hektokaka. undrade vem fan har sitt stash i kylskåpet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in