2010-09-15, 12:17
Medlem
chriztalizahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Criston
Reinfeldt har blivit ogillad av det Svenska folket och hans parti som lovade arbetsplatser och jobb till alla. Men vart är det nånstans då? Det har inte hänt någonting på 4 år. Istället fick vi:

# Ökad skatt

# Ökade priser

# De som redan var rika fick det bättre och de kommer definitivt att rösta på Moderaterna igen.

# Arbetslösheten har ökat rejält

# Massnedskärningar och varslat folk

Vilka andra problem kommer att hända om Moderaterna vinner igen tror du?

Säkert massor av problem men det mitt inlägg syftade på var Denom's djuplodande inlägg och att det är ungefär lika smart som att påstå att Reinfeldt är skinnbula.....
Citera
2010-09-15, 13:32
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Självklart det är en cool katt vi har att göra med ju
Citera
2010-09-15, 13:42
Medlem
Avskum.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimztah
säg nån som inte har puffat

Precis, tror nog de flesta politiker har inhalerat ett par gånger men sen att dem aldrig skulle erkänna det är en annan sak...
Citera
2010-09-15, 16:18
Medlem
Mr.SmartyPantss avatar
Konstigt att dem har klarat sig, borde de inte vara pundare eller döda vid det här laget det är ju trots allt dödsknark vi pratar om.
Citera
2010-09-15, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.SmartyPants
Konstigt att dem har klarat sig, borde de inte vara pundare eller döda vid det här laget det är ju trots allt dödsknark vi pratar om.

Win...

OnT: Ohly går från klarhet till klarhet... vilken jävla lirare. Röd röst i år.
Citera
2010-09-15, 16:44
Medlem
Vänsterpartiet bara växer å växer i mina ögon hela tiden, på partiutfrågningen hade Lars svar på tal i allt, förrutom dedär med bröstpumpen då haha. Sen att dom vill avkriminalisera är ju ett stort plus. Känns som att vänsterpartiet tänker ett steg längre hela tiden, å Lars är en utmärkt partiledare, Gudrun kändes bara gnällig men nu har vi en snubbe som står för vad han säger hela tiden även fall det kan innebära att förlora röster, till skillnad från Reinfelt som är ledare åt ett parti som gynnar dom rikaste men påstår att dom är sveriges enda arbetarparti, thats fucked up. Å centerpartiets reklam är ju bara patetiskt "ska vi gå tillbaka till bidragssverige eller ska vi skapa riktiga jobb i nya företag" är hon dum i huvet eller? Tror hon på allvar att folk vill gå på bidrag, de ligger ju i människans natur att behöva känna sig behövd. Å hur fan skapar en regering nya företag som? Det enda sättet en regering kan skapa jobb på är statliga jobb, å dom måste betalas från skattepengar, punkt slut. Jag har förtidsröstat på vänstern, känns som att de bara är dom och miljöpartiet som har tänker steget före.
Citera
2010-09-15, 20:29
Medlem
Lars Ohly fick haschpsykos nyligen.

RIP.
Citera
2010-09-16, 12:22
Medlem
Avskum.s avatar
Mona Sahlin var ju också snabb med att erkänna att hon rökt efter att Obama gjort det samma, kan sätta min bong på att tråkkärringen ljuger för att få media uppmärksamhet
Citera
2010-09-16, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Orly?
Neh, Ohly

Men vafan, kul och veta men han är knappast den ända
Hittar ni en politiker som har rökt blueberry eller super silver haze så får ni gärna göra en tråd men snälla, många politiker har antagligen rökt på.

Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Men din lilla pundare, dra huvudet ur arslet och kolla upp fakta istället för att sitta här och spy ur dig lögner.
+1, kommer inte rösta på moderaterna men håller verkligen med.

Citat:
Ursprungligen postat av Avskum.
Mona Sahlin var ju också snabb med att erkänna att hon rökt efter att Obama gjort det samma, kan sätta min bong på att tråkkärringen ljuger för att få media uppmärksamhet
Haha, hon om någon skulle ljuga om det. Smart sätt att hitta unga väljare ser det ut som med tanke på V's drogpolitik
Senast redigerad av Tukotih 2010-09-16 kl. 12:27.
Citera
2010-09-16, 12:38
Bannlyst
Vem bryr sig om han rökt döds-hasch? Han har säkert inte rökt marijuana.....

Jag förstår inte direkt vikten i att en drog-liberal politiker använt droger.. Snälla förklara om ni nu kan.
Citera
2010-09-16, 12:42
Medlem
Avskum.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mintu00
Vem bryr sig om han rökt döds-hasch? Han har säkert inte rökt marijuana.....

Jag förstår inte direkt vikten i att en drog-liberal politiker använt droger.. Snälla förklara om ni nu kan.

Jag tror inte han använder sig av droger, men jag tror att han har testat. En politiker som använder sig av droger blir nog inte tagen allt för seriöst i den sorts politik.
Om nu så är fallet kan väl han om någon driva en vettigare drog politik än en person som inte har testat ?
Senast redigerad av Avskum. 2010-09-16 kl. 12:45.
Citera
2010-09-17, 16:25
Medlem
Livesearchs avatar
Marijuana Cuts Lung Cancer Tumor Growth In Half, Study Shows.
enligt läkare på harvard univeristy.

http://www.sciencedaily.com/releases/2007/04/070417193338.htm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in