• 2
  • 3
2003-08-31, 02:56
Medlem
genos avatar
Jag skulle självklart springa runt i omklädningsrum och titta på andra tjejer, samt klämma på mina egna bröst och mus tills jag ledsnade.

Sen skulle jag springa runt med en dildo och alla skulle applådera mig för att jag var en sån "stark" kvinna.
Dagen efter skulle jag ila runt med en lösfitta och bli bespottad för den fulgubbe jag var.

Något jag INTE skulle göra, skulle vara att ligga med killar eller suga av någon... varför vill en heterosexuell man det?

Dock så skulle jag prova hur mycket skönare det var med en stor dildo jämfört med en liten. Och sensjälvklart försöka kåta upp mig på något sätt bara för att se om tjejer verkligen är så "svårtända" eller om det bara är ren klantighet.
Citera
2003-08-31, 14:44
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geno
Något jag INTE skulle göra, skulle vara att ligga med killar eller suga av någon... varför vill en heterosexuell man det?

Jag skulle definitivt sätta på en flicka om jag bytte kön för en dag, och jag är heterosexuell, skulle vara kul att veta hur den andra känner sig och kanske lära av det för att bli en bättre sexpartner, tänk vilket tillfälle
Citera
2003-08-31, 16:11
Medlem
Dawnriders avatar
Om man leker med tanken

Hmm.. det skulle vara intressant att veta hur den andre kände.

Men.. tja, det finns ju en himla massa saker som gör det mer komplicerat .. men om de inte fanns.. så javisst.
Citera
2003-08-31, 16:43
Medlem
Om jag var kvinna för en dag...

Jag skulle sätta mig ner och häpna över att jag just i det ögonblicket förstod ALLT det där som jag aldrig förstod tidigare. Sedan skulle jag ringa upp alla mina ex och berätta för dem att NU NUUUU förstår jag vad
de menade för 5 år sedan när de sade:
"Det borde du väl ha förstått" alt. "Men TÄNK lite!".

Sedan skulle jag självklart ligga på sängen och pilla mig på tuttarna i typ 12 timmar.
Citera
2003-09-06, 10:18
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
Glömde bort en viktig sak.
Jag skulle olla allt.
Typ grannens dörrhandtag, taxen utanför konsum osv.
Eftersom jag definitivt skulle ha förhud, så skulle jag även gå omkring och göra "plopp" på caférutor och liknande.
Citera
2003-09-06, 10:48
Bannlyst
Die Vorhaut

Citat:
Ursprungligen postat av Goddess_Purgatory
Glömde bort en viktig sak.
Jag skulle olla allt.
Typ grannens dörrhandtag, taxen utanför konsum osv.
Eftersom jag definitivt skulle ha förhud, så skulle jag även gå omkring och göra "plopp" på caférutor och liknande.
Bra att du diggar förhud, Goddess. Nu skall jag runka till din avatar.
Citera
2003-10-03, 20:07
Medlem
Jag skulle vilja hänga på tjejerna en dag i omklädningsrummet..,
spana in alla de vackra kropparna, höra vad de säger om killar
höra lite s.k "tjejsnack"..,,,,

Vilken j-a dröm !!
Citera
2003-10-03, 20:15
Medlem
safts avatar
skulle någ tagit en jäkla massa bilder på mig själv o tok runkat i nåra dar
Citera
2003-10-03, 20:25
Bannlyst
skulle garanterat försökt sett till att sätta på någon brud.. så man för en gångs skull kunde få veta hur det egentligen känns för en grabb..

hmm.. finns massor av saker man skulle kunna tänka sig att hitta på.. nog tur man inte kan byta kön för en dag..
Citera
2003-10-04, 00:15
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saft
skulle någ tagit en jäkla massa bilder på mig själv o tok runkat i nåra dar

Jupp. Pullat, medans man tittar sig själv i spegeln, det vore grejer det
Skulle väll testa o gå på stan och klänga på folk som fan, och få dom att knulla mig (nej jag är inte homosexuell iaf. hahh)...

Finns en tjej i skolan, som gör precis som killarna vill ha det.
Hon går och kramar dom, även fast dom inte känner varandra. Hon kysser dom också, och sätter sig i deras knän (ja; deras. själv har jag sagt ifrån).

Tjejer lär ju ha så otroooligt myket lättare att knulla, än en lika "snygg" kille tror jag. (killar är väll mycket kåtare )
Citera
2003-10-04, 00:16
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Bra att du diggar förhud, Goddess. Nu skall jag runka till din avatar.

Haha, this is y i miss you nux
Wooops, postade 2 inlägg efter varann!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här