2013-05-20, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzpac
Nu ska det gå bättre.
Försökte ladda upp igen och nu fungerade det, tack!
Citera
2013-06-02, 11:52
Medlem
superflash2s avatar
Jag har laddat upp en profilbild som är 88x94 pixlar i bildstorlek och är 15,0 kB stor. Jag kan se profilbilden om jag går in på min profil men inte på inläggen som jag skriver.. inte första gången man har problem med detta. Har uppdaterat med F5 och till och med tömt cacheminnet men inget hjälper. Hjälp
Citera
2013-06-02, 11:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superflash2
Jag har laddat upp en profilbild som är 88x94 pixlar i bildstorlek och är 15,0 kB stor. Jag kan se profilbilden om jag går in på min profil men inte på inläggen som jag skriver.. inte första gången man har problem med detta. Har uppdaterat med F5 och till och med tömt cacheminnet men inget hjälper. Hjälp
Den avatar som jag kan se är en herre med glasögon och mustasch. Är det den du ha tänkt ta? Bra val i så fall, särskilt mustaschen, även om den kan snyggas till lite
Citera
2013-06-02, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av superflash2

Du ska uppdatera genom ctrl + F5 för att ladda om sidan, F5 laddar bara innehållet från din webbläsares cache. Det fungerar varje gång så du måste ha gjort något knas på vägen, för jag ser din nya avatar på båda ställena.
Citera
2013-06-02, 12:18
Medlem
superflash2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Den avatar som jag kan se är en herre med glasögon och mustasch. Är det den du ha tänkt ta? Bra val i så fall, särskilt mustaschen, även om den kan snyggas till lite

Yep, det är den jag ska ha Det är Jim Bell (Mark Heap som han egentligen heter) från Friday Night Dinner
Episk serie!

Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Du ska uppdatera genom ctrl + F5 för att ladda om sidan, F5 laddar bara innehållet från din webbläsares cache. Det fungerar varje gång så du måste ha gjort något knas på vägen, för jag ser din nya avatar på båda ställena.

Har testat det nu men jag kan fortfarande inte se min avatar i trådarna jag skriver i, men huvudsaken är väl att alla andra ser min avatar Tack ändå!
Senast redigerad av superflash2 2013-06-02 kl. 12:23.
Citera
2013-06-24, 17:45
Medlem
FFJJPPs avatar
Hur byter man avatar?

Edit: Tack för hjälpen!
Senast redigerad av FFJJPP 2013-06-24 kl. 17:59.
Citera
2013-06-24, 17:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFJJPP
Hur byter man avatar?
Kontrollpanel / Redigera avatar
Citera
2013-06-28, 00:50
Medlem
hur använda gif animerad avatar?

hallå flashback! nu är det så att jag sitter med en färdig animerad gif som jag skulle vilja använda som avatar. problemet är bara att den inte riktigt vill fungera av någon anledning, den byter helt enkelt inte bild utan stannar kvar på samma. är det något speciellt format fb använder sig av?

någon vänlig person med ork att hjälpa mig?
Citera
2013-06-28, 00:53
Medlem
Kiingdomofheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basicstyle
hallå flashback! nu är det så att jag sitter med en färdig animerad gif som jag skulle vilja använda som avatar. problemet är bara att den inte riktigt vill fungera av någon anledning, den byter helt enkelt inte bild utan stannar kvar på samma. är det något speciellt format fb använder sig av?

någon vänlig person med ork att hjälpa mig?
Måste vara av .gif format vilket jag antar du vet men annars kanske animationen är för stor så att den bara tillåter första bilden att visas

Bara en gissnign!
Citera
2013-06-28, 00:53
Medlem
chrizps avatar
låt användarna på flashback hjälpa dig!
Citera
2013-06-28, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiingdomofheaven
Måste vara av .gif format vilket jag antar du vet men annars kanske animationen är för stor så att den bara tillåter första bilden att visas

Bara en gissnign!
någon aning om hur jag förminskar den?
Citat:
Ursprungligen postat av chrizp
låt användarna på flashback hjälpa dig!
det som var själva tanken.
Citera
2013-06-28, 01:00
Medlem
stiff69s avatar
hehe, gäller att hitta en i rätt storlek
Citera