2011-01-17, 19:33
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Läs 0.05. Din avatar och signatur ska inte vara stötande under regler.

Sedan finns det också en begränsning i storleken.
Notera: Den maximala storleken på din bild är 100 gånger 100 pixlar eller 19,5 KB (vilket som är minst).

Vidare handlar det inte om tid när det gäller huruvida man ser sin avatar eller inte. Det handlar bara om att rensa cachen.
Citera
2011-01-18, 19:44
Medlem
poccahontass avatar
Satt här och läste i en evighet för att försöka byta bild.. till sist gick det. Så svar nu med en gång, så ni andra slipper sitta och läsa igenom hela tråden:

Kontrollpanelen - ändra avatar

"Använd ingen avatar"

Då tas avataren bort. Loggade ut, stängde ner webbläsaren, öppnade en ny, loggade in och laddade upp en ny bild & det funkade fint!!

Good luck!
Citera
2011-02-03, 14:55
Medlem
Furanikis avatar
Har försökt ladda upp avatar fem gånger nu utan resultat. Bilden är inte för stor, jag har inga script installerade och med F5 så skickar den bara informationen igen utan att något händer (webbläsaren är blir helt vit). Har även rensat allt historik,cookies etc. Är det något speciellt med Firefox eller någon speciell version som funkar bättre än andra? Kan påpeka att jag avinstallerade senaste firefox jag hade som innehöll scripts för en äldre version.
Citera
2011-02-03, 15:02
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furaniki
Har försökt ladda upp avatar fem gånger nu utan resultat. Bilden är inte för stor, jag har inga script installerade och med F5 så skickar den bara informationen igen utan att något händer (webbläsaren är blir helt vit). Har även rensat allt historik,cookies etc. Är det något speciellt med Firefox eller någon speciell version som funkar bättre än andra? Kan påpeka att jag avinstallerade senaste firefox jag hade som innehöll scripts för en äldre version.

I vilken filändelse ligger bilden i?
Citera
2011-02-03, 18:49
Medlem
Furanikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
I vilken filändelse ligger bilden i?

Har provat både med .gif och .jpeg.
Citera
2011-02-12, 06:07
Bannlyst
Funkar inte att ladda upp avatar från datorn.
Citera
2011-02-14, 21:47
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Avatarfunktionen verkar gjort sitt det här året - det går för fan inte att byta avatar. Har prövat allt. Hur får jag bukt med detta problem? Samma avatar kvarstår varje gång.
Citera
2011-02-15, 04:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Avatarfunktionen verkar gjort sitt det här året - det går för fan inte att byta avatar. Har prövat allt. Hur får jag bukt med detta problem? Samma avatar kvarstår varje gång.
Så är det här med.
Citera
2011-02-15, 05:18
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CanLifePrevail
Så är det här med.

Nu helt plötsligt ändrades min avatar, bara så där två dagar för sent. Va fan är det frågan om?
Citera
2011-02-15, 09:28
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poccahontas
Satt här och läste i en evighet för att försöka byta bild.. till sist gick det. Så svar nu med en gång, så ni andra slipper sitta och läsa igenom hela tråden:

Kontrollpanelen - ändra avatar

"Använd ingen avatar"

Då tas avataren bort. Loggade ut, stängde ner webbläsaren, öppnade en ny, loggade in och laddade upp en ny bild & det funkade fint!!

Good luck!

Äntligen! Tack som fan =) Funkar nu.
Citera
2011-02-15, 09:30
Medlem
epost72s avatar
En ännu enklare metod är att trycka på Ctrl + F5.
Citera
2011-02-15, 09:37
Medlem
Clarizos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
En ännu enklare metod är att trycka på Ctrl + F5.

När ska man klicka Ctrl + F5?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in