2009-01-06, 15:02
Medlem
ray-mans avatar
Ålder: 19år
vikt: 75kg
längd: 1.74
tidigare erfarenheter: rökt cannabis dagligen i 2 år, E

Denna rusrapport skriver jag då jag en kväll upplevde ett helt annat rus än det jag är van vid, har rökt ca. 8 påsar spice och genie men aldrig upplevt något liknande.

Rökandet började vid 21:00, en polare hade kommit över för att sova här, vi hade inhandlat 6 påsar genie och en påse spice diamond, platta redbull och massa chips.

Första jointen rullades och vi rökte upp den, inget speciellt med den tänkte vi, bara en skön avslappningskänsla som vi var vana vid av genie.
Vi hade vid första blosset öppnat en varsin redbull som vi hade druckit upp när jointen var slut. Efter jointen rökte vi 3-4 bongkoppar med en blandning av genie och diamond, vi hade nu druckit 3 redbull var, allt detta i loppet av en halvtimma.
Polaren hade köpt en färdigrullad blunt som vi fyllde med en blandning av genie och diamond, denna blunt vad något av de godaste jag har rökt.Vi började känna oss riktigt flummiga nu och fortsatte att dricka redbull.
Efter ca. 2 timmar hade vi druckit 7 st redbull var och hade rökt hela tiden, det var nu ruset kom på riktigt.

Det började med att båda var paraliserade, kunde inte röra oss nästan, vi satt nersänkta i soffan och kollade på film, plötsligt ser jag min kompis vifta med armarna riktigt mycket, jag undra vad fan han håll på med, han svarade inte, då började jag också röra på armarna och kunde absolut inte sluta.
Jag kommer inte ihåg vad som hände sen men efter ca. 30 min så skärpte jag till mig lite och slutade med armrörelserna.
Allt snurrade och jag sa till min polare att vi måste sluta med de vi gjorde för det var så jävla sjukt, polaren lyssnade den här gången och slutade.
Nu satt vi stilla en stund och allt snurrade kraftigt, men innan jag hann tänka riktigt så var båda igång igen, jag försökte stoppa min polares armar, det skulle jag inte gjort, han blev sur och sa att jag skulle sluta röra honom.

Nu blev allt mer intensivt, vi satt och försökte stoppa varandras armar men det gick inte, jag började röra på mig riktigt mycket nu, kunde inte sitta stilla, kändes som om jag fick ett anfall av något slag ( har aldrig har något anfall förr) jag kommer inte ihåg mycket mer, riktiga minnesluckor, när det klarnade till för mig så kollade jag på klockan och den var 03:00 !

Efter detta så sommnade vi och dagen efter var jag otroligt seg, skulle jobba vid 09:00 och det var ett helvete.

Tack för mig
Senast redigerad av ray-man 2009-01-06 kl. 15:55.
Citera
2009-01-06, 15:23
Medlem
Halvdannt skrivet, dålig grammatik (inga stora bokstäver t.ex :S )

Du skrev inte vad du hade för erfarenhet av andra droger sedan innan, ålder, vikt osv som brukar skrivas i rapporter.

Hur mycket genie/spice gjorde ni av med totalt, känns som mäktig överdos detdär

Bilden kändes ju lite lagom seriös också

2/5
Citera
2009-01-07, 11:02
Medlem
helt mani på redbull
Citera
2009-01-07, 18:35
Medlem
gazms avatar
Okej, låter som en väldigt rörig kväll. Kunde dock inte urskilja om det var något du upplevde som behagligt eller inte. 3/5
Citera
2009-01-07, 18:42
Medlem
Subways avatar
vad var det för smak på blunten ??
Citera
2009-01-08, 08:22
Medlem
abdituss avatar
När jag röker så upplever jag att t.ex. Genie ändrar hjärtrytmen och andningen..
Skulle aldrig få för mig att dricka 7 Redbull och röka samtidigt, skulle bli riktigt flipprig och det skulle definitivt inte sluta bra.

2½ / 5 - Decent rusrapport.
Citera
2009-01-08, 11:00
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ray-man
Rapport
din JÄVEL!
Citera
2009-01-08, 16:01
Medlem
broder_bongs avatar
hmm, om jag har en polare som råkade ut för nåt flippat när han tog uppåt o neråt samtidigt,, vet inte om vissa får överdrivna reaktioner när man blandar "uppåt"knark och "neråt"knark men jobbar på teorin, sen att det var nåt så mesigt som redbull tror jag inte spelar nån roll,,

Hur som helst, när jag kommer hem till honom ligger han o sover, (baksmälla på sprit o pics) han vaknar och tar 5 hinkar (kasst hasch) och sen bjuder jag honom på en lina av mitt tjack, en timme senare så har han sugit kanske 3 hinkar till, och det var nu det började bli cp, han kunde inte kontrollera kroppen, att ta sig 5 meter var en process som tog 3 minuter för honom, han snubblar och slår sig i ett, detta avtar efter kanske 3-4 timmar, han minns inte heller vad han gjort under dessa timmar,

Mina spekulationer pendlar mellan överkänlighet mot "uppåt" och "neråt" blandat eller att han fortfarande var fluddrad och det blev nåt skumt med tjacket, nån som känner någon som varit med om liknande eller vet vad som kan vara kruxet?
Citera
2009-01-08, 16:53
Medlem
Dimetyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broder_bong
hmm, om jag har en polare som råkade ut för nåt flippat när han tog uppåt o neråt samtidigt,, vet inte om vissa får överdrivna reaktioner när man blandar "uppåt"knark och "neråt"knark men jobbar på teorin, sen att det var nåt så mesigt som redbull tror jag inte spelar nån roll,,

No shit! Hört talas om speed ball?

Och Red Bull tar hårt på vissa, eller snarare koffeinet. Man kan ju va överkänslig mot en hel del här i världen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in