2009-01-08, 15:52
Medlem
Mesmeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Exakt hur svårt tror du det är att hålla sig undan om du har ett extra medborgarskap i ett land som dessutom är grymt osamarbetsvilligt (Israel lämnar aldrig ut info om egna medborgare, inte ens vid grova brott) och alltså en extra "ren" identitet...dessutom en större förmögenhet?

Man behöver inte vara särskilt smart för att hålla sig undan under de omständigheterna, han kan festa i vilket land som helst under sitt nya namn utom i Sverige i princip. Han är helt okänd i omvärlden.

Personligen är jag övertygad om att han lever precis som du insinuerar i Israel. Att dessutom kunna glida runt i stort skägg, polisonger, svart kappa och stor svart hatt och på det sättet endast vara en av väldigt många i denna maskeradliknande utstyrsel gör att uttrycket "som att leta efter en nål i höstack" känns beskrivande för situationen. Icke desto mindre proffsigt av JP att acklimatisera sig till detta leverne på dett tillsynes smidigt sett.
Citera
2009-08-21, 10:48
Medlem
Charonssöners avatar
Posener är hemma några gånger om året för att hälsa på sin familj, något jag har en förbannat bra källa på.
Citera
2009-08-21, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charonssöner
Posener är hemma några gånger om året för att hälsa på sin familj, något jag har en förbannat bra källa på.

En av Sveriges mest eftersokta EKO-brottslingar vandrar runt pa svensk mark flera ggr om aret, och inte blivit gripen?

MYCKET INTRESSANT!!

Var brukar han halla till, och varfor har han klarat sig?
Citera
2009-08-22, 02:53
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze2
En av Sveriges mest eftersokta EKO-brottslingar vandrar runt pa svensk mark flera ggr om aret, och inte blivit gripen?

MYCKET INTRESSANT!!

Sluta dribbla runt?

Mest eftersökta`? Nej knappast idag.

Han har spelat sina kort rätt under tiden som har gått. Han kan nästan göra vad han vill idag. Även jag vet att han har varit på besök i Sverige.
Citera
2009-08-22, 10:25
Medlem
Jävla fitt jude. Alltid ska dessa äckliga jävla judar sno åt sig pengar och gå fria.
Citera
2009-08-22, 14:22
Medlem
Charonssöners avatar
Citat:

MYCKET INTRESSANT!!

Posener är hemma och träffar sin familj under större judiska högtider.

Jag skulle kunna outa dotterns namn, borde jag det?
Citera
2009-08-22, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Sluta dribbla runt?

Mest eftersökta`? Nej knappast idag.

Han har spelat sina kort rätt under tiden som har gått. Han kan nästan göra vad han vill idag. Även jag vet att han har varit på besök i Sverige.

Dribbla runt?

Klart som fan att man inte glomt bort Posener, da han var med i en av dem storsta EKO-brotts harvorna i Svensk historia. Jag misstror ingen om att han har varit i Sverige, det jag daremot ar intresserad av ar lite fakta, sasom var i Sverige han brukar vara, med mera med mera.

Forresten om du nu ar sa javla insatt i EKO-brott vilket du ger sken i att vara med ditt intelligenta inlagg *ironi* sa kan du val beratta for mig om Polisen har ngn annan pa prioriteringlistan nar det galler EKO-brott?
Citera
2009-08-22, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charonssöner
Posener är hemma och träffar sin familj under större judiska högtider.

Jag skulle kunna outa dotterns namn, borde jag det?

Gor garna det. Gillar inte att Juden lallar runt fri och utan ngn direkt mediebevakning medans alla andra kriminella far sig en aftonblaska uppkord i roven varje dag. Eller sa kanske det finns folk som vill att denna horunge till manniksa skall ga fri.
Citera
2009-08-22, 16:51
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Gor garna det. Gillar inte att Juden lallar runt fri och utan ngn direkt mediebevakning medans alla andra kriminella far sig en aftonblaska uppkord i roven varje dag. Eller sa kanske det finns folk som vill att denna horunge till manniksa skall ga fri.
Klart att han går fri...brotten är ju preskiberade...
Citera
2009-08-22, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
Jävla fitt jude. Alltid ska dessa äckliga jävla judar sno åt sig pengar och gå fria.

Tyst med dig, äckliga öststatsnazist. Att själv vara på flykt till ett främmande land, och bedriva rashat går ju inte hand i hand.

Posener är kung, den gamla stekaren
Citera
2009-08-22, 22:06
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
idiot!!!!
Citera
2009-08-23, 14:10
Medlem
jockeees avatar
Vad heter boken han har skrivit? Eller är det boken som just heter: trustor härvan..

Är väldigt intresserad av att läsa den. KOmmer bara ihåg att far läste den för många år sedan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in