2009-01-07, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yiddish
Ok, Ja kanske men jag tror han har opererat sig. Men det kommer bli kul om han nu "kliver ur" garderoben en vacker dag.

Det verkade inte som han opererat sig av intervjun på 3:an att döma. Men har han det så han ser ut som Kent Rönnberg så kan han ju springa naken i Kungsan.
Citera
2009-01-07, 19:54
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Det verkade inte som han opererat sig av intervjun på 3:an att döma. Men har han det så han ser ut som Kent Rönnberg så kan han ju springa naken i Kungsan.

Vad yrar du om nu? Renee nybergs intervju eller vad tänker du på?
Den är iofs bara 10 år gammal, annars är det ju perfekt träffat

Han har troligen inte opererat sig. Finns ingen anledning till det i dagens läge!
Och så jagad har han knappast varit utomlands dom senaste åren.
Citera
2009-01-07, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Vad yrar du om nu? Renee nybergs intervju eller vad tänker du på?
Den är iofs bara 10 år gammal, annars är det ju perfekt träffat

Han har troligen inte opererat sig. Finns ingen anledning till det i dagens läge!
Och så jagad har han knappast varit utomlands dom senaste åren.

Ja, tro fan jag tänker på den intervjun. Knappast 10 år sen va. Det var ju då han var som hetast, och hade han inte fixat trynet då så lär han aldrig ha gjort det.
Citera
2009-01-07, 20:03
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ja, tro fan jag tänker på den intervjun. Knappast 10 år sen va. Det var ju då han var som hetast, och hade han inte fixat trynet då så lär han aldrig ha gjort det.

Nej förlåt, jag kan ha tagit fel på 1 år! Så 9 år gammal intervju är det du lägger fram. Duktigt jobbat där. Jag kan upplysa dig om att man får mer info i hans bok som han har skrivit några år efter intervjun.

Han har ändrat sitt utseende mycket kan jag säga.
Citera
2009-01-07, 20:06
Bannlyst
Citat:
Nej förlåt, jag kan ha tagit fel på 1 år! Så 9 år gammal intervju är det du lägger fram. Duktigt jobbat där. Jag kan upplysa dig om att man får mer info i hans bok som han har skrivit några år efter intervjun.

Han har ändrat sitt utseende mycket kan jag säga.

Han var med på 3:an efter att ha varit på rymmen flera år. Och det var ju efter 10 det lades ner. Skitsamma om han ändrat mycket, för jag menar vad kan han göra på naturlig väg ? Låta håret växa och skita i att raka sig, typ.

Jag tror fortfarande inte han åkt runt i taxi och viftat, för han är för smart för att riskera att åka fast för en sådan skitsak.
Citera
2009-01-07, 20:13
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Han var med på 3:an efter att ha varit på rymmen flera år. Och det var ju efter 10 det lades ner. Skitsamma om han ändrat mycket, för jag menar vad kan han göra på naturlig väg ? Låta håret växa och skita i att raka sig, typ.

Jag tror fortfarande inte han åkt runt i taxi och viftat, för han är för smart för att riskera att åka fast för en sådan skitsak.

Gå upp i vikt, färga håret, skägg eller inte skägg. klippa sig eller låta det växa.

Det var nyligen det vart nerlagt, och närmare 9 år sen hon intervjuade han.

Försök inte spela tung hela tiden, det finns saker som man inte vet.
Du är bara löjlig som sitter på internet 20 av 24 timmar och skriver massa inlägg om allt som finns att skriva om. Har du bra tjack eller? Haha
Citera
2009-01-07, 20:18
Bannlyst
Citat:
Gå upp i vikt, färga håret, skägg eller inte skägg. klippa sig eller låta det växa.

Det var nyligen det vart nerlagt, och närmare 9 år sen hon intervjuade han.

Försök inte spela tung hela tiden, det finns saker som man inte vet.
Du är bara löjlig som sitter på internet 20 av 24 timmar och skriver massa inlägg om allt som finns att skriva om. Har du bra tjack eller? Haha

Det roliga är att du rantar efter mig. Vad vill du ha sagt ?

Ok, man kan gå upp i vikt också, utöver det jag sa. men det har han inte gjort, så det var ännu en menlös grej från dig.

Den röda tråden (som du alltid tappar) till detta är fortfarande om han åkt taxi i sverige eller ej. Och där svarar jag nej. Åter igen.
Citera
2009-01-07, 20:32
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Det roliga är att du rantar efter mig. Vad vill du ha sagt ?

Ok, man kan gå upp i vikt också, utöver det jag sa. men det har han inte gjort, så det var ännu en menlös grej från dig.

Den röda tråden (som du alltid tappar) till detta är fortfarande om han åkt taxi i sverige eller ej. Och där svarar jag nej. Åter igen.

Rantar efter, det var ett roligt ord du använde! Jag känner mig tvungen att rätta dig här och där när du skriver fel.

Du vill att folk ska tro att du vet allt om allt, det är ganska duktigt måste jag säga.

2 saker du säger att du vet är att han inte har gått upp i vikt, och inte åkt taxi i Sverige! Det är ju bara gissningar från din sida.

Komma här med någon intervju som är cirka 9 år gammal. Det är starkt jobbat.
Citera
2009-01-07, 20:35
Bannlyst
Citat:
Rantar efter, det var ett roligt ord du använde! Jag känner mig tvungen att rätta dig här och där när du skriver fel.

Du vill att folk ska tro att du vet allt om allt, det är ganska duktigt måste jag säga.

2 saker du säger att du vet är att han inte har gått upp i vikt, och inte åkt taxi i Sverige! Det är ju bara gissningar från din sida.

Komma här med någon intervju som är cirka 9 år gammal. Det är starkt jobbat.

Vad fan petar du i dig ?

Du har återigen skrivit massa inlägg men inte kommit någonvart. Har JP åkt runt och viftat i taxi ? Det har jag inte sagt att jag vet. Men jag tror aldrig han skulle riskera torsk för den sådan simpel sak. Fattar du nu vad jag säger eller är du lika slut i skallen som alltid.
Citera
2009-01-07, 20:41
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Vad fan petar du i dig ?

Du har återigen skrivit massa inlägg men inte kommit någonvart. Har JP åkt runt och viftat i taxi ? Det har jag inte sagt att jag vet. Men jag tror aldrig han skulle riskera torsk för den sådan simpel sak. Fattar du nu vad jag säger eller är du lika slut i skallen som alltid.

Du kan inte disskutera när någon rättar dig. Det har vi sett flera gånger, och inte bara med mig!

Vad menar du att han riskerar att torska för idag? Om du inte kan förstå att han har bott utomlands i många år, och byggt upp ett liv där! Varför ska han skynda sig till Sverige? Han har en dotter i Sverige som kan vara en orsak.

Vad fan jag petar i mig? Det är du som sitter här 20 av 24 timmar och försöker spela häftig. Och tro mig det lyser igenom kraftigt. Det är du om någon som sitter tjackad och skriver så det blöder i dina fingrar
Citera
2009-01-07, 20:51
Medlem
TeamAAs avatar
Det intressanta är ju var han befinner sig idag.Finns det någon ny info var han ev skulle kunna tänka sig vara. Rykten etc....
Man kan inte låta bli att imponeras över att han hållit sig undan så länge.
Tyder på mkt pengar samt att han knappast flashat med dem o dragit till sig uppmärksamhet. Han verkar skärpt JP.
Sen har han givetvis begått brott vilket ej är bra....
Citera
2009-01-08, 01:34
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAA
Det intressanta är ju var han befinner sig idag.Finns det någon ny info var han ev skulle kunna tänka sig vara. Rykten etc....
Man kan inte låta bli att imponeras över att han hållit sig undan så länge.
Tyder på mkt pengar samt att han knappast flashat med dem o dragit till sig uppmärksamhet. Han verkar skärpt JP.
Sen har han givetvis begått brott vilket ej är bra....
Exakt hur svårt tror du det är att hålla sig undan om du har ett extra medborgarskap i ett land som dessutom är grymt osamarbetsvilligt (Israel lämnar aldrig ut info om egna medborgare, inte ens vid grova brott) och alltså en extra "ren" identitet...dessutom en större förmögenhet?

Man behöver inte vara särskilt smart för att hålla sig undan under de omständigheterna, han kan festa i vilket land som helst under sitt nya namn utom i Sverige i princip. Han är helt okänd i omvärlden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in