2009-01-06, 01:57
Medlem
O Dirlewangers avatar
OK. Jag har inga problem med dikter och sådana grejer men när användare gör ett ämne som handlar om "mina dikter och mina tankar". Då känns det som en riktig egotråd. Får du den tråden accepterad kan du ju posta vilken skit som helst i den tråden, om du är TS (och att moderator har ett gott öga till dig och/eller vice versa) vill säga.

Alltså, kontentan är: I vissa forumdelar kan man posta trådar helt utan diskussionsunderlag, såsom egotrippad poesi, emedan i andra trådar kan man inte ens säga halvsju så blir man tillsagd.

Nja, mitt eget svar på denna fråga är väl att det gäller olika regler i olika forumdelar. KFK borde väl gälla överallt, men det är väl ingen regel utan undantag som gäller?

Läs gärna Kraxpelax:s eller Gagg_olf:s grejer om du vill.

Jag har själv posthorat i dessa herrars trådar, inga problem, men det är kanske så ni vill ha det?

OBS : En dikt här kommer: Min egen påse är också en såspåse.

Känns som om jag bara "gör" mig ett ett namn i litteratur så kan jag posta vad skit som helst?

OBS!OBS! Inga hostiliteter mot någon berörd poet. Bara en stilla undran om hård/mjuk moderering i olika forumdelar.
Senast redigerad av O Dirlewanger 2009-01-06 kl. 02:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in