2003-08-25, 21:27
Medlem
En omubärlig funktion med nya forumet (det kanske fanns på det gamla också men då har jag missat det) är att man kan ignorera användare. Sjävklart hamnade thompa tokhögst på min ignorelista då hans avatar fick mig att spy upprepade gånger.
Citera
2003-08-25, 22:04
Medlem
Germanias avatar
Ja, Göran Persson får mig att spy också, men den är ju bättre än den han hade innan.
Citera
2003-08-25, 22:43
Medlem
Eller så ställer man in sin profil så att avatars slutar visa sig i inläggen. Det är väldigt onödigt att ignoerera en person enbart för en avatars skull. Tycker för övrig ignorerara-funktionen endast kan behövas om man blir trakasserad via pm, och inget annat. Tål man inte någons inlägg, så behöver man inte läsa dem. Måste man använda en funktion för att strunta i att läsa dem, så har man ganska stora problem tycker jag.
Citera
2003-08-25, 22:52
Bannlyst
Men jag älskar er ändå
Citera
2003-08-25, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klingan
Eller så ställer man in sin profil så att avatars slutar visa sig i inläggen. Det är väldigt onödigt att ignoerera en person enbart för en avatars skull.

Dumheter, den som väljer att presentera ett rövhål i en så sinnessjuk konfiguration dylikt den numera iggade åsiktsmaskinen presenterade kan knappast förväntas att bidra med något textmässigt värt att ta del av.

Citat:
Tycker för övrig ignorerara-funktionen endast kan behövas om man blir trakasserad via pm, och inget annat. Tål man inte någons inlägg, så behöver man inte läsa dem. Måste man använda en funktion för att strunta i att läsa dem, så har man ganska stora problem tycker jag.

Här har du dock en poäng, nämnde just detta tidigare, att ignorera en användare är inget giltigt argument i en debatt! Har personligen ofta råkat ut för detta av mindre "bemedlade", så funktionen går även att missbruka.

(Eventuella stavfel samt syftningsfel bjuder jag på, inte helt nykter för tillfället...)
Citera
2003-08-25, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Men jag älskar er ändå

Du var inte grov nog för en iggy, endast åsiktsmaskinen befinner sig där...

(Det var fan vilken plottrig font det blir när man citerar... )
Citera
2003-08-26, 00:20
Medlem
Den avatar jag menade var givetvis den där två äldre herrar verkar ha trevligt i någon form av soffa. Huruvida den nya avataren (Göran Persson) är mer eller mindre smaklös än den förra låter jag vara osagt.
Citera
2003-08-26, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Hanzon
Den avatar jag menade var givetvis den där två äldre herrar verkar ha trevligt i någon form av soffa. Huruvida den nya avataren (Göran Persson) är mer eller mindre smaklös än den förra låter jag vara osagt.

Då skulle du ha sett åsiktsmaskinens avatar - det där uttänjda anuset i fokus, jävla tokbild, hhu hu, ruggigt!

-Laura
Citera
2003-08-26, 00:37
Medlem
jenas avatar
Kan man ignorera sig själv??
Citera
2003-08-26, 00:47
Medlem
snapcases avatar
Ja, då satt första iggen. Nu slipper jag åsiktmaskinen obeskrivligt nasty avatar: Börjar gilla det nya forumet.
Citera
2003-08-26, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Då skulle du ha sett åsiktsmaskinens avatar - det där uttänjda anuset i fokus, jävla tokbild, hhu hu, ruggigt!

-Laura

Skärp dig! Kom inte och säg att du aldrig har sett www.goat.cx tidigare??

Tycker ändå det är fånigt att ignorera folk bara för att dom har en ful bild. Då vete fan vad man har här att göra...
"Dumheter, den som väljer att presentera ett rövhål i en så sinnessjuk konfiguration dylikt den numera iggade åsiktsmaskinen presenterade kan knappast förväntas att bidra med något textmässigt värt att ta del av."

Så bara för att någon antingen gillar den bilden eller tycker om att provocera lättstötta människor så har de aldrig något vettigt att säga i övrigt? Vet visserligen inte alls vem Åsiktsmaskinen är, men han kan mycket möjligt ha väldigt mycket med vettigt att komma med i olika ämnen. Likaledes så kan han vara ett komplett inavel, vad vet jag? Kan iallafall inte döma det bara genom den där bilden.
Sluta bråka om sånt skit nu och gör något konstruktivt med era liv istället vetja
Citera
2003-08-26, 01:19
Medlem
snapcases avatar
Thompa: Du kanske tycker att åsiktsmaskinens bild är helmysig och har den som skrivbords underlägg: more power to you i såna fall. Själv tycker jag den är motbjudande och är mycket tacksam över att jag nu har möjligheten att slippa se den när jag kollar runt på FB. Jag tänker inte spekulera i varför han valt en sån bild men jag anser att man bör undvika avatarer som man VET kommer att uppröra och stöta människor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in