Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-08-25, 19:52
Medlem
Fat bastards avatar
Jag som är så jäkla tankspridd saknar funktionen "visa dina inlägg" eller vad den nu hette i gamla forumet. Finns det något liknande nu eller måste man öppna alla forum och leta efter den svarta lilla pricken på tråden? Man har ju inte en susning om vart man varit och käftat och riskerar ju att missa spännande mothugg.För övrigt verkar det nya formatet helt okej, det är ju trots allt personerna som skriver som är huvudsaken.
Citera
2003-08-25, 20:11
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
Jag som är så jäkla tankspridd saknar funktionen "visa dina inlägg" eller vad den nu hette i gamla forumet. Finns det något liknande nu eller måste man öppna alla forum och leta efter den svarta lilla pricken på tråden? Man har ju inte en susning om vart man varit och käftat och riskerar ju att missa spännande mothugg.För övrigt verkar det nya formatet helt okej, det är ju trots allt personerna som skriver som är huvudsaken.

Välj sök å sedan söker du efter inlägg med dig själv som författare?
Citera
2003-08-25, 20:13
Medlem
Germanias avatar
Klicka på din profil, du har två val, hitta alla dina inlägg och hitta alla dina trådar.
Citera
2003-08-25, 20:45
Medlem
Fat bastards avatar
Först letade jag under min profil uppe i övre listen, då hittade jag inte nå't. Men sedan tryckte jag på min profil i mitt inlägg och där fanns det ju.
Tusen tack Germania.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in