Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-01-08, 02:29
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
får oss andra så ändras inte inställning som vi har ställt in

vad har du för skyddsprogram i gång?

F-secure..

Men jag sänkte iaf cookie reglaget ett snäpp från mellanhög till mellan
så vi får väl se om det hjälper,annars återkommer jag med mer panikångest detta mysterium måste lösas..
Citera
2009-01-08, 11:49
  #26
Medlem
927s avatar
numera finns det flera skyddsprogram som skyddar mot ändringar i registret men har du inte sett nån sån inställning i programmet så lär det ju inte va det som är orsaken
Citera
2009-01-08, 13:03
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
numera finns det flera skyddsprogram som skyddar mot ändringar i registret men har du inte sett nån sån inställning i programmet så lär det ju inte va det som är orsaken

Nu verkar det fungera! sänkte reglaget från mellanhög til hög
så det var kanske det som var lösningen..

Tack 927 för ditt enträgna hjälpande
mer 927 åt folket!
Citera
2009-01-08, 13:44
  #28
Medlem
927s avatar
grejen är den att det ska funka om man har denna inställning på hög eller mellanhög. huvudsaken är ju att det funkar för dig nu annars kan du ju göra särskilda inställningar för sidor under fliken sekretess. å andra sidan kan man ju ha detta reglage i botten, det handlar ju bara om harmlösa txt filer
Citera
2009-01-08, 18:20
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitesnake
här står det hur man gör:

Dett jag stör mig så sjukt mycket på!
Särskrivningar, folk som tror de kan allt och förslag som "SÖK IDIOT!" stör jag mig frukansvärt mycket på.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback