Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-04, 22:48
  #1
Medlem
Conjackens avatar
Tja Installerade nyss "Windows XP SP3 2008 Window Blinds Edition Custom-***" för att mitt vista fuckade sig, och nu är det så att jag har lite problem, för det första, är min mus väldigt konstig, sen lixom rör sig av sig själv litegrann, typ när man rör den sagta så far den åt alla håll. (Och ja, jag har kollat, det är inget skräp där ;p sen har jag dom senaste drivvisarna) det är en Razer Copperhead. Är nog ganska säker på att det inte har ngt att göra med det här OSet, men frågar nu ändå, sen följde det med ett program som heter "Hijackthis" Jag har sett det här i "Datoranvändning - MS Windows" men aldrig fattat vad det varit för något ;p vad är det? ^^
Sen en sak till! I Firefox, hur gör man för att få bort den lilla.. ja jag vet inte vad man kallar det men den är längst ner i fönstret ovanför taskbaren, där det står vart man är inne och allt, hur får man bort den? :P Har glömt bort.. >.<
Tacksam för hjälp!

Conjacken
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback