Många börjar nog tröttna på denna fråga och även jag. Titt som tätt dyker den upp och samma fråga lyder "Vi får inget betalt".
Jag har själv undrat över detta och jag accepterat svaret jag har fått "Vi får inte betalt" så varför kan inte resten av användarna också acceptera och nöja sig med det svaret? Det är ju ett forum, visserligen Sveriges största forum.
Om dom nu får sin del av kakan, vad spelar det för roll? Om alla moderatorerna får en resa till Turkiet varje år för hela familjen i en vecka, det rör inte mig ryggen.
Dom modererar för att dom tycker det är roligt och för att dom vill att forumet ska bli bättre. Kan inte admin eller någon moderator göra en klistrad tråd här i "Flashback" där denna fråga besvaras så det blir slut på detta tjaffs?!
Varför behöver du skapa ÄNNU en tråd om det då? Det har ju diskuterats senast för nån dag sen. Folk som frågar det orkar inte söka, så hur ska dom se denna tråd? Ska du bumpa den varje timme?
Har funderat över hur det fungerar egentligen, men aldrig sett någon fråga om saken, eller att någon moderator svarat på frågan.
Tack för upplysningen!
Nej. Men att moderator öppnar en tråd och besvarar frågan och låser tråden sen att dom sätter tråden högst upp i denna avdelning.
Varför skickar du inte bara ett PM till moderatorerna så det hamnar i FAQ:en? Läser dom inte den eller söker så lär dom väl inte läsa en klistrad tråd om detta ämne?
Förstår verkligen inte intresset kring denna fråga faktiskt? Är du intresserad av vad FMG har för utgifter får du väl kontakta dom. Det är knappast en fråga för flashback forum?
Det här har tagits upp flera gånger och svar har getts, det här är ingenting som det behövs ytterligare en tråd för.
Tråd låst.
//Mod
Senast redigerad av johnny_vicious 2009-01-04 kl. 23:11.