Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Kanske kan vara nåt för admin att läsa?
Hursomhelst tycks de flesta överens om att förändringar vänker man sig vid efter ett tag, och att åsikter om färgsättningen är individuella
Den viktigaste, och mest återkommande kritiken, ser jag dock i att forumet är på tok för SMALT.
Ett måste är alltså att ta bort de breda marginalerna. Är det reklam ni vill ha in, så får ni ha den överst, som på gamla forumet.
Den smala bredden gör forumet oläsbart, och gör att citeringen ser rent patetisk ut.
Detta måste gå att åtgärda.
I örigt är ju forumet helt ok, vad gäller snabbhet, funktioner mm
Jag kan inte annat än instämma!
Jag orkar inte skriva igen, så jag quotar mig själv!
Klippt från tråden: Forum i Flashback
Citat:
Ursprungligen postat av oGGo
Jag gillar nya bytet.
kanske för att jag är en VB förespråkare!
Dock minns jag när FB kom upp igen efter ½års nedstängning.
Samma sak, man klagade på utseendet efter dom bytt från subsilver till Aeoulus. Dock vande man sig och Aeoulus kändes mer angenämt än subsilver.
Jag tror och hoppas att det blir likadant med detta forum, visst är det jobbigt till en början, speciellt för de som inte kört VB förut... men detta kommer ge med sig, funktionerna ÄR bättre och VB är mycket mer snabbladdat. Samtidigt är VB mer lätthanterligt för oss mods och för admin.
Phpbb blev svårhanterad, speciellt efter (old) inläggen kok in... + mycket mycket annat.
Ge det några veckor istället för att klaga 5 minuter efter VB har introducerats på detta forum.
Jag lovar, ni kommer gilla det!
/MVH oGGo