2003-08-25, 10:34
Medlem
Quektimas avatar
Vad är ni för j-vla gnällproppar? :mad:
Ge det nya forumet en chans! Det är klart att man inte kan alla funktioner innan man har lärt sig dem och det är klart att saker och ting ser annourlunda ut innan man har vant sig. Det finns alltid barnsjukdomar med ett sådant här byte. Det kommer att reda upp sig.

Vart var ni alla bakåtsträvare innan bytet skedde? Jag såg då inte många protester eller invändningar (om ens några) när admin deklarerade att systemet skulle bytas? Det var snarare positiva tongångar.

Köp läget och agera där efter!

Mvh Q
Citera
2003-08-25, 10:43
Medlem
Ja, jag måste hålla med om att vissa låter som ett gäng klimakteriekärringar. Forumet har ju precis kommit upp igen efter omformateringen. Huvudsaken i början är ju att det fungerar - finliret med detaljerna kan man ta sedan!

Acceptera att saker förändras - annars blir saker så mycket besvärligare än vad de behöver vara.

-Laura
Citera
2003-08-25, 10:49
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Ju mer jag besöker forumet, desto mer gillar jag det.
Tycker detta forum flyter på lättare.
Tyckte från början att det var rätt så stelt, men har ändrat åsikt och tycker att det är mer stilrent. Temat är inte det bästa. Men det hoppas man att det blir bättring på.
Citera
2003-08-25, 11:07
Medlem
denieds avatar
Jaha så bara för att man postar det man tycker så är man en klimakterie kärring å gnällspik ? Jag gillar inte designen alls, specielt inte alla banners å reklam här. Dåligt upplagt eftersom de tar ungefär 20% av forumet som lugnt skulle kunnas användas för forumet. Finns många alternativ till hur man skulle kunna ordna det.

Men jag antar att jag är en gnällkärring jag osså.
Citera
2003-08-25, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Jaha så bara för att man postar det man tycker så är man en klimakterie kärring å gnällspik ? Jag gillar inte designen alls, specielt inte alla banners å reklam här. Dåligt upplagt eftersom de tar ungefär 20% av forumet som lugnt skulle kunnas användas för forumet. Finns många alternativ till hur man skulle kunna ordna det.

Men jag antar att jag är en gnällkärring jag osså.

Man måste inte ta åt sig av sådant som uppenbarligen inte är riktat mot en själv.

De flesta som gnäller har inget konstruktivt att säga, utan bara häver ur sig en massa negativt. Det hjälper väl ingen? Istället för att göra så kan man väl komma med uppmuntrande tips och idéer, eventuellt ge folket bakom forumet lite tid att ordna till allt - tema, detaljer och speciella funktioner. Tänk på att en del kanske har arbetat häcken av sig under helgen för att få upp forumet i fungerande tillstånd till den utsatta tiden? Då är reaktionen från en del här fruktansvärt otacksam.

Man får ha lite tålamod?

-Laura
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in