Resultat: ÄR NI nöjda med NYA flashback forumet ?
ja, är nöjd, verkar fungera fint !
36,54%
38 röster
NEJ, är INTE nöjd, det var onödigt att ändra på det gamla forumet !
56,73%
59 röster
Kommer lämna Flashback för alltid nu bara för detta !
6,73%
7 röster
2003-08-25, 01:22
Medlem
Ghandis avatar
ÄR NI nöjda med NYA flashback forumet ?

Citera
2003-08-25, 01:28
Medlem
Germanias avatar
http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=81683
Citera
2003-08-25, 01:52
Medlem
byt tillbaka plz
Citera
2003-08-25, 04:06
Medlem
Darknesss avatar
Det ser MYCKET fint ut!!
Citera
2003-08-25, 08:18
Medlem
Skrellans avatar
Nej, mitt första intryck är att det är botten och andra sidan blir det väl en vana när man varit här några gånger, men helt klart är att de tydliga färgerna gjorde det lätt att se var det var nya inlägg, men om någon vecka kommer man inte ihåg varför man tyckte det här var dåligt.
Citera
2003-08-25, 08:25
Medlem
denieds avatar
Jag stör mig som faen. Tycker om de gammla forumet mer, de kändes mer levande och roligare. Plus att dom där jä*la banners och reklamen är så GRYMT irriterande. Drar ju ner storleken på forumet med minst 20%

Räcker det inte med att flashback.se är fullproppad med reklam. Ha nån popup eller nått, detta är ju seriöst dålig design/planering!
Citera
2003-08-25, 08:31
Medlem
Memnoks avatar
nåja, det är ju lite ovant just nu, men det blir säkert kanon när man vänjer sig....
Citera
2003-08-25, 09:11
Medlem
kezoos avatar
Jag tycker också det vart lite väl kladdigt, men det blir nog bra efter ett tag...
Citera
2003-08-25, 09:21
Bannlyst
Att forumet är så smalt kan ju inte bero på nån annan anledning än att man vill ha plats med så mycket reklam som möjligt.
Jag tycker det är bättre att ha lite utrymme inläggen. De breda marginalkanterna är det enda jag i nuläget har anmärkningar på
Citera
2003-08-25, 09:28
Medlem
Byfånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Att forumet är så smalt kan ju inte bero på nån annan anledning än att man vill ha plats med så mycket reklam som möjligt.
Jag tycker det är bättre att ha lite utrymme inläggen. De breda marginalkanterna är det enda jag i nuläget har anmärkningar på

Jag tror det blir bättre om man tar bort reklamen o länkmenyn o flyttar dom uppe där flashbackloggan ligger ! Då kommer forumet bli bättre och bredare !
Citera
2003-08-25, 09:42
Medlem
Liquid_Xs avatar
jag är nöjd.. laddar fort och verkar var mer genomarbetat än phpbb
Citera
2003-08-25, 10:19
Bannlyst
Laddade fort förut också för mig, så det gör ingen skillnad nu.
Kan ingen ansvarig för det här uttala sig, istället för att vi användare sitter och gnäller till varandra?

Men ett litet förslag är att göra rutorna bredare och ändra färgerna till något mindre irriterande. Varför känns det som om varje "förbättring" nuförtiden är till det sämre? =(

Snart överger jag flashback =(
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in