2009-08-12, 21:12
Medlem
joonsans avatar
Jag är tjej och måste bara få uttala mig i denna fråga...
En KK som jag mötte för 20 år sedan, gick helt enkelt fram och frågade:- Vad tror du att du ska göra utan mig inatt? Han svarade "Inget".. Bra sa jag så gick vi hem till mig......Han är fortfarande min KK... Fast jag är gift.. Och ja, maken vet för vi kör trekant när kk kommer...

Min man mötte jag på ett liknande sätt.. Var på fest och fick en igel på mig som jag inte gillade....istället gick jag fram till min nuvarande make(då okänd kille) och sa:- Du är min pojkvän ikväll..... och så blev det....
Citera
2009-08-12, 21:15
Medlem
Jag raggar med ordet "Hej..."

Det finns ingen anledning att använda raggningsreplik, eftersom du redan signalerar att du "raggar" och hur jävla b är inte det då?
Citera
2009-08-12, 21:22
Medlem
joonsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Jag raggar med ordet "Hej..."

Det finns ingen anledning att använda raggningsreplik, eftersom du redan signalerar att du "raggar" och hur jävla b är inte det då?

Varför är det b att ragga?? Jag raggar bara när jag vill ragga... Hej säger jag till alla jag möter, utan att för det ragga på den samma. Skulle man tro att alla som säger "Hej" raggar på en så blev man nog snart med för stort självförtroende....
Citera
2009-08-12, 23:09
Citat:
Ursprungligen postat av joonsan
Jag är tjej och måste bara få uttala mig i denna fråga...
En KK som jag mötte för 20 år sedan, gick helt enkelt fram och frågade:- Vad tror du att du ska göra utan mig inatt? Han svarade "Inget".. Bra sa jag så gick vi hem till mig......Han är fortfarande min KK... Fast jag är gift.. Och ja, maken vet för vi kör trekant när kk kommer...

Min man mötte jag på ett liknande sätt.. Var på fest och fick en igel på mig som jag inte gillade....istället gick jag fram till min nuvarande make(då okänd kille) och sa:- Du är min pojkvän ikväll..... och så blev det....
Du har aldrig funderat på att lära känna killarna lite och se vad det är för ena innan du bjuder hem dem?
Citera
2009-08-12, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joonsan
Varför är det b att ragga?? Jag raggar bara när jag vill ragga... Hej säger jag till alla jag möter, utan att för det ragga på den samma. Skulle man tro att alla som säger "Hej" raggar på en så blev man nog snart med för stort självförtroende....

Att ragga utan att ragga, är konst
Citera
2009-12-25, 23:54
Medlem
jag brukar ha på mig y-frontskalsonger, vilket är ganska ovanligt bland killar i min ålder. sedan frågar jag helt enkelt bruden vad hon tycker om y-front, och erbjuder henne att kolla.
Citera
2009-12-26, 00:02
Medlem
Psyko Dads avatar
- Ursäkta, knullar herr´n?

fast raggningsrepliker fungerar nog bara om den andre tycker att man är attraktiv annars kan man nog säga vad fan som helst som är skitbra utan att få ligga ändo.
Citera
2009-12-26, 01:21
Moderator
Dr Kings avatar
Vad vill du ha till frukost?

Ett säkert kort som sällan misslyckas.
Citera
2009-12-26, 16:30
Medlem
Mankas avatar
Får ja lov, eller ska vi dansa först?
Citera
2010-12-28, 20:57
Medlem
Min bästa raggningsreplik: Vilken snygg dubbelhaka du har!
(Fungerar bara på vissa personer).
Citera
2010-12-28, 23:57
Medlem
Sätter händerna på tjejens nyckelben och frågar, "vet du vad 3+3 är?
Citera
2010-12-29, 14:57
Medlem
Jag slår vad om en puss att du inte vågar kyssa mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här