2009-01-02, 17:02
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaTTis_Borkason
Nu går de helt enkelt för långt, de va ett förslag enbart, att en enda knapp skulle göra allt det här mycket enklare. Nu ska jag lägga till en separat genväg i mina bokmärken också?

Det är ju bara att dra ner sidlänken två centimeter? Har du nån gräns för antalet genvägar du får ha på din dator eller nåt?
Citera
2009-01-02, 17:09
Medlem
MaTTis_Borkasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Det är ju bara att dra ner sidlänken två centimeter? Har du nån gräns för antalet genvägar du får ha på din dator eller nåt?
Nej jag har ingen gräns och ja jag kan dra ner sidlänken men varför skulle inte Flashback bara kunna göra den där knappen typ uppe vid "Välkommen tillbaka *följt av alias* sen ett stort rött "M"(för Mina diskussioner) så kan varenda användare sen använda sig av de stora fina röda "M":et så slipper allihopa alla inställningar, alla genvägar, allt som har med konfiguration öht att gör osv.

Summa summarum, de va bara ett förslag för att kunna göra spaningen på sina egna diskussioner enklare, inte att göra en hel vetenskap utav det.
Tänk på Agda mellan 90 och döden, tror du hon skulle vilja hålla på att dra i snabblänksgrejer och ställa in med e-post och grejer istället för att ha ett stort rött "M"?
Citera
2009-01-02, 17:27
Medlem
MaTTis_Borkasons avatar
Citat:
Nej jag har ingen gräns och ja jag kan dra ner sidlänken men varför skulle inte Flashback bara kunna göra den där knappen typ uppe vid "Välkommen tillbaka *följt av alias* sen ett stort rött "M"(för Mina diskussioner) så kan varenda användare sen använda sig av de stora fina röda "M":et så slipper allihopa alla inställningar, alla genvägar, allt som har med konfiguration öht att gör osv.

Summa summarum, de va bara ett förslag för att kunna göra spaningen på sina egna diskussioner enklare, inte att göra en hel vetenskap utav det.
Tänk på Agda mellan 90 och döden, tror du hon skulle vilja hålla på att dra i snabblänksgrejer och ställa in med e-post och grejer istället för att ha ett stort rött "M"?
Det stora röda "M":et är förövrigt bara ett exempel.
Citera
2009-01-02, 17:38
Medlem
Ful Fisks avatar
Du har alltså skrivit 15 inlägg varav mer än hälften i denna tråd. Efter detta tycker du det är skitjobbigt att hitta var du har skrivit innan. Har jag uppfattat dig korrekt?
Citera
2009-01-02, 18:01
Bannlyst
om du prenumererar automatiskt på alla trådar där du skrivit nåt krävs ju bara ett musklick för att se trådarna!!!
Citera
2009-01-02, 22:00
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Du har alltså skrivit 15 inlägg varav mer än hälften i denna tråd. Efter detta tycker du det är skitjobbigt att hitta var du har skrivit innan. Har jag uppfattat dig korrekt?
Det blir så när man först har blivit bortskämd på mysiga communitys och sen kommer till FB. Man har en mycket sundare världsbild om man gör tvärtom.
Citera
2009-01-02, 23:18
Medlem
MaTTis_Borkasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Nästintill. Jag tänker inte på mig själv enbart.
Citera
2009-01-02, 23:20
Medlem
MaTTis_Borkasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det blir så när man först har blivit bortskämd på mysiga communitys och sen kommer till FB. Man har en mycket sundare världsbild om man gör tvärtom.
ursäkta mig för jag inte är en "hacker" och inte gillar att sitta och "konfigurera" vid datorn.
Citera
2009-01-02, 23:34
Medlem
MaTTis_Borkasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voffeG
om du prenumererar automatiskt på alla trådar där du skrivit nåt krävs ju bara ett musklick för att se trådarna!!!
Yes, micaele skrev det innan i tråden men då har du fortfarande inte förstått min mening med knappen.
Citera
2009-01-02, 23:35
Bannlyst
Citat:
Yes, micaele skrev det innan i tråden men då har du fortfarande inte förstått min mening med knappen.

Du menar att du tycker att det är jobbigt att 1.klicka på drop down menyn "Snabblänkar" 2. klicka på "Prenumerationer" ?
Citera
2009-01-02, 23:43
Medlem
MaTTis_Borkasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voffeG
Du menar att du tycker att det är jobbigt att 1.klicka på drop down menyn "Snabblänkar" 2. klicka på "Prenumerationer" ?
Nej jag menar att de vore enklare om man slapp:

EXEMPEL 1: Först och främst ställa in att man vill prenumenera på alla trådar man diskuterat i, utan eller med e-post info.

Sedan proceduren:

Musklick 1, drop down menyn.
Musklick 2, prenumerationer.
/ENDEXEMPEL1

Och istället(se tidigare inlägg i tråden) ha ett stort rött "M"(exempelvis) någonstans på Flashback som man bara kan trycka på, förstagångsanvändare som 100.000 gångsanvändare som leder till precis samma sak som exempel 1 ovan.

Ps.
Detta var ett förslag.
Ds.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in