Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-01-02, 18:34
Medlem
Skrivbordslampas avatar
Vad är det du ogillar med winamp, Bullaz?
Tycker det är hyfsat smidigt.

Testade foobar för nåt år sen. Gillade den låga minnesanvändningen, men jag har för mig att jag tyckte gränssnittet var lite sämre än winamps och förstod inte riktigt hur man fixade albumomslag, och ordnade låtar efter album och dylikt.
Men det är kanske ganska lätt om man bara tar lite tid till att lära sig?
Citera
2009-01-02, 19:28
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrivbordslampa
Vad är det du ogillar med winamp, Bullaz?
Tycker det är hyfsat smidigt.

Testade foobar för nåt år sen. Gillade den låga minnesanvändningen, men jag har för mig att jag tyckte gränssnittet var lite sämre än winamps och förstod inte riktigt hur man fixade albumomslag, och ordnade låtar efter album och dylikt.
Men det är kanske ganska lätt om man bara tar lite tid till att lära sig?

Jag tyckte att Winamp blev så jävla bloatat efter ett tag. Men det gör ju inte så mycket om man har en hyfsat modern dator. Men sen så hade jag ett par album där det uppstod sound-stutter.. Alltså en massa småhack och konstigheter i låtarna. Drog ner och installerade Foobar bara för att testa och när jag körde låtarna i Foobar så lät de perfekt. Efter det så har jag fortsatt använda det programmet.
Citera
2009-01-02, 22:01
Medlem
LasseKongoos avatar
Använder inget sådant här program själv för tillfället men har kört med Songbird innan och tyckte det funkade skitbra , gillade speciellt att man kunde ladda ner addons för olika funktioner precis som i Firefox och sen var det ganska snabbt också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in