Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-02, 12:36
Medlem
CronoSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Glöm inte att du måste trycka "Spara som" när du tar emot xxx på msn med liten C:\
???
Citera
2009-01-02, 15:49
Medlem
JHVHs avatar
har min OS partition på 35gb, det räcker bra med diverse musik program installerade - Soundforge, Cubase, Reason, Ableton, Traktor, Acid, FLstudio mm. Installerar mina spel på skräp partitionen.
Citera
2009-01-02, 19:21
Medlem
Wensleydales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capron
Du har ju även alternativet att bara göra en stor partion av allt. Då går ju inget till spilllo. Men det går inte lika smidigt att göra ominstallation.

Det är det som är grejen - det ska vara smidigt att blåsa skiten. Men men, jag är nöjd med svaren kamrater, det blir en 30-40gb. Jag tackar.
Citera
2009-01-02, 19:36
Medlem
Flytande_argots avatar
Har man en ny disk på 500Gb så finns det ju ingen anledning att snåla med utrymmet. Låt C: bli 100 Gig. Diskutrymme är ju skitbilligt numera och det är ju bättre att ha utrymme över än att behöva hålla på och tjafsa och installera om i onödan?
Citera
2009-01-04, 02:31
Medlem
Wensleydales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Har man en ny disk på 500Gb så finns det ju ingen anledning att snåla med utrymmet. Låt C: bli 100 Gig. Diskutrymme är ju skitbilligt numera och det är ju bättre att ha utrymme över än att behöva hålla på och tjafsa och installera om i onödan?

Lägga 20% på C? Nähä du, i slutändan blev det 4%.
Citera
2009-01-04, 21:32
Medlem
Juni användare.s avatar
Jag hade 13GB förut, vart ett helvete när utrymmet började ta slut.
Just nu kör jag med 23GB och det fungerar rätt ok så om du vill installera många stora program och vara säker på att du inte ska få slut på utrymme, kör 20-30GB.
Citera
2009-01-04, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wensleydale
Har köpt ny disk och tänkte ominstallera XP. Kör sedan många år tillbaka på en partition som är 10gb men den gnyr ständigt om för lite utrymme.
Endast för OS och ett tjugo-tal program. Jag tänker 30-50gb.

Ja har 20 Gigg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in