2009-01-01, 22:26
Medlem
För några dagar sedan började Facebook krångla för mig. Jag måste alltid logga in och blir alltid utloggad efter kort tid. Jag använder Safari. Det finns ett forum där jag också måste logga in vid varje besök, men FB och andra forum fungerar som vanligt. Jag vet inte vad som kan ha hänt. Någon som har några idéer?
Citera
2009-01-01, 22:30
Medlem
ExtraAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violater
För några dagar sedan började Facebook krångla för mig. Jag måste alltid logga in och blir alltid utloggad efter kort tid. Jag använder Safari. Det finns ett forum där jag också måste logga in vid varje besök, men FB och andra forum fungerar som vanligt. Jag vet inte vad som kan ha hänt. Någon som har några idéer?

Rensa cookies.
Citera
2009-01-01, 22:31
Medlem
Nefcairions avatar
du kanske har audium igång som är kopplat till facebook?
Citera
2009-01-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nefcairion
du kanske har audium igång som är kopplat till facebook?

Ja det har jag, men det har jag haft länge och det har fungerat klanderfritt tidigare.

Ska testa att rensa cookies få se.
Citera
2009-01-01, 22:41
Medlem
miklons avatar
Jag har på senare tid haft problem med Flashback och Safari, jag blir utloggad titt som tätt, trots att jag kryssar i komihåg-rutan.

Vet i och för sig inte hur länge problemet har funnits där, för tidigare använde jag bara Firefox.
Citera
2009-01-01, 22:44
Medlem
Rensa cookies hjälpte inte.
Citera
2009-01-01, 22:50
Medlem
Mullvadens avatar
Testa om det fungerar bättre med en annan webbläsare, exempelvis firefox, för att ta reda på om det är just safari som strular.

http://sv-se.www.mozilla.com/sv-SE/
Citera
2009-01-01, 22:53
Bannlyst
Tacka din lyckliga stjärna och ta det som ett tecken att sluta använda skiten (FACEBOOK)
Citera
2009-01-01, 22:58
Medlem
Mount.Zions avatar
jag använder inte Safari men ja har en polare
som brukar spana brudar på min Facebook
och när han loggas in så brukar jag loggas ut direkt..
Kanske någon som har ditt lösen eller vem vet
Citera
2009-01-01, 23:10
Medlem
I Firefox verkar det fungera som det ska. Vad konstigt, jag har inte ändrat något i Safari. Trivs bra med Safari och går helst inte över till Firefox, men det här är irriterande.
Citera
2009-01-02, 00:21
Medlem
Men vad fan! Efter att jag rensade cookies måste jag logga in här på FB varje gång också.
Citera
2009-01-02, 10:10
Moderator
^Eazs avatar
Återställ safari så den blir grundinställd.

Testa i en annan användare (OS X Användare.)för att se om du har tjall på ex. rättigheterna i din hemkatalog.

Radera innehållet i din användarcache ~/Library/Cache
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in