2009-02-28, 21:23
Citat:
Ursprungligen postat av grissvans
Alltså man går ju inte bara ut och väntar på att frysa ihjäl 
Gammalt inlägg:
Du går ut och super, vill du dö somnar du annars går du hem!
Om du inte vill ta livet av dig hela tiden, varför skall då då ta livet av dig?
Då måste du ju vilja leva när du inte får impulserna och då har du ju något att leva för eller?

Gammalt inlägg:
Du går ut och super, vill du dö somnar du annars går du hem!
Om du inte vill ta livet av dig hela tiden, varför skall då då ta livet av dig?
Då måste du ju vilja leva när du inte får impulserna och då har du ju något att leva för eller?
Det har väl visserligen fungerat för många gamla alkisar, men personligen så skulle nog bara en riktigt snabb metod fungera för mig.
Varför vill jag dö? Knepig fråga det där. Skulle kunna skriva ner hela min livshistoria och så skulle jag kunna analysera hela historien. Men det är nog inte så värst många som är intresserade av det, plus bokstäverna skulle kunna ta slut.
Men kort och gott; jag hittar ingen mening med livet det... det finns ingen.
Alla människor jag brytt mig om har avlidit eller försvunnit. Ensamhet är bland det värsta som finns. Testa att vara ensam i några månader utan att ha någon att prata med, utan att ha någon som bryr sig om dig, endast sitta där i mörkret och låta dina innersta mörka tankar invadera ditt psyke tills du inte vet vem du är eller var du befinner dig. Överlever man ensamheten, så kommer ingenting ens komma i närheten av att skrämma dig igen.
Sen dess så har jag... velat dö, någonting försvann där i mörkret.. För oavsett hur livet efter döden ser ut, så kan det inte vara värre än det som är eller har varit. Det kan bara bli bättre.
) men de har en väldigt bra självmordsguide där, som bl.a rör olika doser av olika mediciner osv.