Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-08-21, 13:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem är egentligen admin på detta forum?

A)Redaktören.
B)Övrig medarbetare.
C)Personal på IT-företaget ___ som FB anlitat.

Anledningen till att jag frågar är att jag tycker mig ha märkt en förändring i denna profils uppträdande. Min egen teori är att det först var: A och efter turerna i Marknadsdomstolen blev C. Vad tror ni?

-

Vill admin dessutom berätta hur det ligger till är det extra bra.
2003-08-21, 14:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Egentligen spelar det väl inte så stor roll vem
han/de är, utan hans/deras kompetens att göra
detta till ett bra underground forum.

Jag tror att alla medarbetare i innersta Flashbacks
kretsen kan logga in under det namnet om
de märker att det skulle behövas, inklusive
Jan A själv personligen. Tror att alt. A och B kan
det, om även det är som du skrivit i C har jag
ingen uppfattning om.
2003-08-21, 14:34
äldre konto (old)
Ej medlem
grifter, hahahah att Jan Axelsson skulle logga in och radera folk som skrivit lama grejer finner jag otroligt.
Minns att FB och jan axelsson står för det RADIKALA TANKESÄTTET som genomsyrar hela FB, förutom forumet, det är bara ett lamt extratillägg som nu styrs av töntar.
2003-08-21, 14:34
Administrator
admins avatar
Re: ADMIN

Ett flertal personer har admin-status, för att på så sätt hålla ordning och reda på forumet.

admin = administratören. Det vill säga en den/de som håller ordning på allt.

admin
2003-08-21, 14:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billy_jean
grifter, hahahah att Jan Axelsson skulle logga in och radera folk som skrivit lama grejer finner jag otroligt.
Minns att FB och jan axelsson står för det RADIKALA TANKESÄTTET som genomsyrar hela FB, förutom forumet, det är bara ett lamt extratillägg som nu styrs av töntar.

Knappt värt att komentera. Skulle förvåna
mig om Janne inte har admin rättigheter, sen
om han är inne nånting är väl ganska ointressant.
Är övertygad om att han anställer personer han
har fullt förtroende för.
2003-08-21, 14:48
äldre konto (old)
Ej medlem
En bra grej hade vorit om användarna här inne på forumet kunde rösta fram en admin på demokratiskt maner. De flitigaste användarna kunde rösta mellan ett par kandidater. Vem som helst kunde ställa upp som kandidat tillochmed Janne Josefsson
2003-08-21, 14:50
Medlem
Visst jag rösat på bosse ringholm ! hmm kanske e dags att maila o fråga om han vill :P
2003-08-21, 14:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Grifter

Saken var att du skrev att han tittade in här och brydde sig.
Jojo säkert, han gillar att banna folk, ge dem ip-blockeringar, han uppskattar allt som har med poliser och anmälningar att göra.
Jan axelsson han grundade FB så att folk kunde erhålla ip-blockeringar och så fascismen skulle styra, jan axelsson är fascist det var därför han lät securion bli moderator.

LOL
2003-08-21, 15:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Bosse Ringholm är självklart ett bra val då han visar stort prov på naturlig pondus och charm. Dessutom är han väldigt ordningsam till lags. Det är en bra egenskap som adminbör ha.
2003-08-21, 15:10
äldre konto (old)
Ej medlem

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Ett flertal personer har admin-status, för att på så sätt hålla ordning och reda på forumet.

admin

Men jag tror att alla här inne vill veta vem som är admin JUST NU. Jag tror att det skulle skapa lite trevligare stämning om man visste vem "chefen" var.

Om du nu inte vill berätta kan du väll bara svara med den bokstav som är närmast sanningen.
2003-08-21, 15:13
Medlem
Securions avatar
A + B
2003-08-21, 17:55
äldre konto (old)
Ej medlem

Citat:
Ursprungligen postat av admin

admin

aha... jag levde i villfarelsen att Admin endast var Jan själv... tack för det klargörandet, det reder ut en del frågetecken.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in