2009-02-23, 17:22
Medlem
Opioidmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petter
Ta det försiktigt på istedgade bara, ta gärna med nån kompis så du inte är ensam. Du blir säkert tillfrågad om du vill handla redan utanför centralen, sedan kommer erbjudandena tätt på istedgade. Gå efter hela gatan innan du hittar någon som ser pålitlig ut. Följ inte med kranen in på någon tvärgata. Den ideala danska horsekranen är i mina ögon en etnisk dansk horsare i medelåldern. En mindre bra kran är en zigenare i 20-års-åldern som är så koksad så det ser ut som om han ska dra kniv vilken sekund som helst.

När det gäller opioider så är heroin och metadontabletter lättast att fixa. Gå från centralen till kyrkan på istedgade där de delar ut verktyg. Ta ett set och fundera över vilken kran som såg bäst ut så köper du av honom på tillbakavägen.

Jag har bara blivit erbjuden små paket på 0,1g för 100dkr så det är inte vidare billigt att köpa såna. Det var inte så bra kvalitet.

Toaletterna på centralen är mörka och har toalettvakt så om du ska ta horse bör du nog leta upp en annan toa.

Tack för tipset. Tror tyvärr inte ja kan få nån me mig bara,inte med kort varsel i a f.

Men det känns ju inte så inbjudande att gå där på kvällen eller så. Spelar det roll när på dygnet man bör fiska?

Vad på ett ungefär kan en karta metadonntabletter kosta tror du?
Det är alltså ganska dyrt?
Säkert att jag lätt kan köpa även tabletter?

Har aldrig provat metadon förut,det starkaste är oxy men det ska ju tydligen vara mkt svårt att få där,men man tycker ju att ketogan borde vara det lättaste då det är så vanligt i Danmark just. Men jag vet e fan?

Aldrig i livet att jag skulle köpa nåt horse.Jag är ingen pundare. Där går min gräns.
Citera
2009-02-23, 17:33
Medlem
petters avatar
Vi var där vid tio en söndagkväll, hade nog varit trevligare mitt på dagen. De sa själva att det var sämre utbud en söndagkväll. Metadontabs får du tag på lätt där. Jag vet inte vad de tar för metadon men jag tror inte det är så dyrt. Finns säkert nån tråd på fb där ungefärligt pris står. Välj en kran som ser trevlig ut så går det bra. Oxycontin och sånt kan du nog glömma. Ketogan ska finnas i stora mängder i Danmark men jag vet inte om det finns på istedgade och till vilket pris. Leta rätt på ett danskt knarkforum är mitt tips.

Edit: Förresten så bör du tänka på att heroin och oxycontin egentligen är samma skit. Beroende på dos så kan det ge samma effekt och samma misär så egentligen är du redan en pundare.
Citera
2009-02-23, 22:17
Medlem
Jungles avatar
Metadon tabs kostar ca 30 danska kr / st (20mg).
Citera
2009-02-23, 22:53
Medlem
Opioidmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Metadon tabs kostar ca 30 danska kr / st (20mg).

Nästan 50 svenska kronor då. Är det ett bra pris?

Metadon har ju så lång halveringstid och så är det alltså 20 mg:are och inte 10 mg,det är väl den enda styrkan på tabletter som finns i Sverige.
Hoppas det är brytskåra på dom och att de är lätta att dela.

Vet du ur många det är i en karta? Lite olika eller?

Kan jag utan problem kunna köpa en karta om 10-20 st?
Citera
2009-02-23, 22:56
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opioidmannen
Aldrig i livet att jag skulle köpa nåt horse.Jag är ingen pundare. Där går min gräns.

Snacka om självbedrägeri
Senast redigerad av AntiAlias 2009-02-23 kl. 23:03.
Citera
2009-02-24, 22:25
Medlem
Opioidmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Snacka om självbedrägeri

Det är verkligen inte frågan om nåt jävla självbedrägeri.

Menar du att steget från oxy eller metadon till att börja injicera heroin och bli sprutnarkoman,är mkt liten eller obefintlig?
Inte riktigt så illa i alla fall.
Citera
2009-02-25, 13:14
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Nästan 50 svenska kronor då. Är det ett bra pris?

Metadon har ju så lång halveringstid och så är det alltså 20 mg:are och inte 10 mg,det är väl den enda styrkan på tabletter som finns i Sverige.
Hoppas det är brytskåra på dom och att de är lätta att dela.

Vet du ur många det är i en karta? Lite olika eller?

Kan jag utan problem kunna köpa en karta om 10-20 st?

Ja tyvärr blir det ju ca 50 svenska eftersom den svenska kronan ligger så jävla lågt, men det är klart att dom kostar mindre om köper ett gäng.
Citera
2009-02-25, 18:19
Medlem
Opioidmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Ja tyvärr blir det ju ca 50 svenska eftersom den svenska kronan ligger så jävla lågt, men det är klart att dom kostar mindre om köper ett gäng.

Vet du om de är några specialla dagar i veckan det är bättre tillgång och lättare att få tag på?

Tänkte åka över antingen i morgon eller på fredag.

Hoppas få med mig nån. Inte bestämt ännu.
Senast redigerad av Opioidmannen 2009-02-25 kl. 18:26.
Citera
2009-02-26, 14:20
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Vet du om de är några specialla dagar i veckan det är bättre tillgång och lättare att få tag på?

Tänkte åka över antingen i morgon eller på fredag.

Hoppas få med mig nån. Inte bestämt ännu.

Skulle gissa på att vardagarna är bäst(förmiddagen), men det finns oftast hela tiden.
Citera
2009-02-26, 17:42
Medlem
Veds avatar
Citat:
Är främst ute efter oxy, är det lätt ordnat tror du?
Citat:

Haha finns mycket roligt folk på FB som lever i förnekelse.
Citera
2009-03-23, 16:05
Medlem
xanax99s avatar
hahaha

"Billigare och inte lika tungt att tända av på."

Att det skulle vara en lättare avtändning på sub än horse är ett stort jävla skämt........

Tror ni det ska ni lägga av direkt för ni har ingen aning vad som väntar då....

Tar en heroin-avtändning 8dagar i veckan i jämförelse... men men jag misstänker att många här inne inte vet vad en avtändning är utan tror att det bara dyker upp efter ett par gångers användande.....Vänta tills ni gått ett par år på sub å verkligen ska tända av...uj uj uj uj uj.....
Citera
2009-03-24, 21:56
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Nej, det finns knappt sub i Kph, och om du hittar är det skitdyrt, minst 100 danska för en åtta. meta är danskarnas grej. Vill du få tag i sub så finns det ett superenkelt sätt, egentligen dumt att skriva ut det här, men skiter i det nu. Gå in på bytet och hör dig för, flera som säljer sina subbar där och är pålitliga och hämtar ut regelbundet.
100 DKK (typ 150 SEK) för 8 mg sub är ju billigare än i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in