Citat:
Ursprungligen postat av petter
Ta det försiktigt på istedgade bara, ta gärna med nån kompis så du inte är ensam. Du blir säkert tillfrågad om du vill handla redan utanför centralen, sedan kommer erbjudandena tätt på istedgade. Gå efter hela gatan innan du hittar någon som ser pålitlig ut. Följ inte med kranen in på någon tvärgata. Den ideala danska horsekranen är i mina ögon en etnisk dansk horsare i medelåldern. En mindre bra kran är en zigenare i 20-års-åldern som är så koksad så det ser ut som om han ska dra kniv vilken sekund som helst.
När det gäller opioider så är heroin och metadontabletter lättast att fixa. Gå från centralen till kyrkan på istedgade där de delar ut verktyg. Ta ett set och fundera över vilken kran som såg bäst ut så köper du av honom på tillbakavägen.
Jag har bara blivit erbjuden små paket på 0,1g för 100dkr så det är inte vidare billigt att köpa såna. Det var inte så bra kvalitet.
Toaletterna på centralen är mörka och har toalettvakt så om du ska ta horse bör du nog leta upp en annan toa.
När det gäller opioider så är heroin och metadontabletter lättast att fixa. Gå från centralen till kyrkan på istedgade där de delar ut verktyg. Ta ett set och fundera över vilken kran som såg bäst ut så köper du av honom på tillbakavägen.
Jag har bara blivit erbjuden små paket på 0,1g för 100dkr så det är inte vidare billigt att köpa såna. Det var inte så bra kvalitet.
Toaletterna på centralen är mörka och har toalettvakt så om du ska ta horse bör du nog leta upp en annan toa.
Tack för tipset. Tror tyvärr inte ja kan få nån me mig bara,inte med kort varsel i a f.
Men det känns ju inte så inbjudande att gå där på kvällen eller så. Spelar det roll när på dygnet man bör fiska?
Vad på ett ungefär kan en karta metadonntabletter kosta tror du?
Det är alltså ganska dyrt?
Säkert att jag lätt kan köpa även tabletter?
Har aldrig provat metadon förut,det starkaste är oxy men det ska ju tydligen vara mkt svårt att få där,men man tycker ju att ketogan borde vara det lättaste då det är så vanligt i Danmark just. Men jag vet e fan?
Aldrig i livet att jag skulle köpa nåt horse.Jag är ingen pundare. Där går min gräns.