2009-01-24, 14:45
Bannlyst
meta

du måste ju kännna någon, själv åker jag en bra bit in i köpenhamn hem till min kran
där blir du iaf inte blåst o slipper stå o punda längs centralen...
lycka tilll boys
Citera
2009-02-01, 20:14
Medlem
rapport88s avatar
Subutex i Köpenhamn

Har köpt en hel del metadon i Köpenhamn, men nu är jag lite sugen på sub. Finns det mycket sub i köpenhamn?

Peace out brotha
Citera
2009-02-01, 20:18
Medlem
rapport88s avatar
Jag brukade köpa metadon av dom knarkarna som sitter utanför tågstationen, tror ni dom har sub också?
Citera
2009-02-01, 21:56
Medlem
Jungles avatar
Det är i alla fall svårare att fixa sub där än meta, har aldrig stött på det men har aldrig letat heller.
Citera
2009-02-01, 21:58
Medlem
AntiAliass avatar
Det är möjligt att nån sitter på sub där du köper (Istedgade) men det är i princip mest metadon och horse som gäller där.

Men hur kommer det sig att du hellre vill ha sub än metadon eller jonk? sub är ju mycket sämre. Bara undrar, du får ju köpa vad du känner för såklart
Citera
2009-02-01, 22:00
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Det är möjligt att nån sitter på sub där du köper (Istedgade) men det är i princip mest metadon och horse som gäller där.

Men hur kommer det sig att du hellre vill ha sub än metadon eller jonk? sub är ju mycket sämre. Bara undrar, du får ju köpa vad du känner för såklart

Billigare och inte lika tungt att tända av på.
Citera
2009-02-01, 22:22
Medlem
rapport88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias

Jag älskar metadon, jag bara saknar sub lite. Jag tycker att det är en viss skillnad på dom, det är mycket mer kli på metadon (som visserligen är väldigt skönt men det är även skönt med lite omväxling ibland)
Citera
2009-02-02, 00:41
Medlem
det går få tag på där, prova o fråga nån på härbärget ( eller vad det är ) som ligger mittemot kyrkan ungefär
Citera
2009-02-02, 01:06
Medlem
Vad kostar Sub å Meta där nere?
Citera
2009-02-02, 01:32
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Billigare och inte lika tungt att tända av på.

Jag har aldrig tänt av på subutex, har som mest kört en vecka i sträck och då på 8mg om dagen så fick ingen direkt at som för dom som går på programmen osv.

Men är inte subavtändningen väldigt tung också särskilt pga den långa halveringstiden? Det är vad jag har hört iaf...
Citera
2009-02-02, 05:24
Medlem
Vad ligger drogpriserna på i Danmark???

Ska dit snart
Citera
2009-02-02, 08:15
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stavel
Vad ligger drogpriserna på i Danmark???

Ska dit snart
undrar också... hur mycket metadon är ekvivalent med en fjärdis btw?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in